Gå til innhold

Steroider, ond sirkel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Viktig-->: Di som trener me steriods trener hardere og presser seg mer enn di som ikke gjør det. kan fortsatt ha treningstolthet når du trene me steorider-.- du gjør alt du kan for å yte max og det er bare det du bryr deg om.

 

Jeg husker jeg leste et anonymt intervju av en av verdens beste bodybuildere på 90-tallet. Han sa at de gutta nesten sov på gymmet. De trente ikke hardt i det hele tatt, de bare trykket. Når det er sagt har nok tidene endret seg en del. Coleman, Cutler og co. trener steinhardt. Faktum er at mange, spesielt tenåringer som tar en kur før sommeren, ikke trener hverken effektivt eller hardt. Store blir de uansett.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest med unge folk på steroider, er at de aldri i livet vil innrømme at de går på det. De nekter så hardt og lenge hvis noen spør at de faktisk tror på det selv.

 

Så når alt kommer sammen så er det i mine øyne bare personlige verdier som gjør forskjellen på en steroidebruker og en som trener rent.

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Jeg husker jeg leste et anonymt intervju av en av verdens beste bodybuildere på 90-tallet. Han sa at de gutta nesten sov på gymmet. De trente ikke hardt i det hele tatt, de bare trykket. Når det er sagt har nok tidene endret seg en del. Coleman, Cutler og co. trener steinhardt. Faktum er at mange, spesielt tenåringer som tar en kur før sommeren, ikke trener hverken effektivt eller hardt. Store blir de uansett.

Fun fact: Kevin Levrone gjorde visstnok ikke en fjert under off-season, men så snart en konkurranse nærmet seg begynte han å trene og gjøre seg klar :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...