Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre for min kjære på hans bursdag?

Gjest Guest_Melodii_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Melodii_*

Hei hei!

Kjæresten min har bursdag om et par uker, og fyller da 23 år. Jeg har så lyst til å gjøre noe fint for han, overraske han med noe etc, men aner ikke hva. Noen som har forslag? Vi har vært sammen i snart ett år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørst om du vil strekke deg økonomisk eller følelsesmesig, osv, spørst kva han er glad i, kva du liker å vise osv.

Vanskelig tema å svare på=P

Liker han overaskelser? Eller liker han at alt er planlagt?

Eg hadde likt at dama mi drar på shopping tur med meg, tur ut på byen når vi prøver ting vi ikkje har gjort før=P

Bowling? Spa tur, masse det. Min meining, vise han oppmerksomheit heille dagen, lage ein spesiell rett med han=P

Du kan blande inn kvalitetstid på kvelden?=P Veit ikkje kva dere liker mest? Prøve på noke nytt? Men prøv å finne på noke som du med vil like=P

Lenke til kommentar
Det spørst om du vil strekke deg økonomisk eller følelsesmesig, osv, spørst kva han er glad i, kva du liker å vise osv.

Vanskelig tema å svare på=P

Liker han overaskelser? Eller liker han at alt er planlagt?

Eg hadde likt at dama mi drar på shopping tur med meg, tur ut på byen når vi prøver ting vi ikkje har gjort før=P

Bowling? Spa tur, masse det. Min meining, vise han oppmerksomheit heille dagen, lage ein spesiell rett med han=P

Du kan blande inn kvalitetstid på kvelden?=P Veit ikkje kva dere liker mest? Prøve på noke nytt? Men prøv å finne på noke som du med vil like=P

Uthevet: cum cookies! :D

Fortell oss biiiitte litt mer om karen så vi kan gi fyldigere tips. :)

Lenke til kommentar

Hverken strippeklubb eller strippe selv er uaktuelt.

Han er veldig interessert i fotball, og laget er Manchester United(Sjokk). Ellers er han veldig sportslig av seg, men også romantisk. Han liker å gjøre romantiske ting osv. Han virker ikke særlig gira på å feste med gjengen hans, fordi han er ganske lei det nå. Jeg vil ikke bruke mer enn 1000 kroner eller noe sånt. Tja, hva mer kan jeg si? Han elsker overraskelser og oppmerksomhet.

Tusen takk for at dere vil hjelpe!! :) Setter stor pris på det.

Lenke til kommentar

Kva med å slappe av med han heime? gjere anledninga meir spesiel, pynte litt, god mat, få tak i MAN U kamper? Om dei finst på DVD eller laste ned?

Det vil gi han oppmerksomhet, og så slappe av den dagen? Veit ikkje når skal MAN U spele neste kamp, men prøve å taime den inn med bursdags selskapet? Du treng ikkje å gjer noke stort, bare du får gitt han oppmerksomhet, og få dagen til å vere avslappande, SPA tur hadde våre bra vist han er sportslig, deilig med masasje osv...

:D

Lenke til kommentar
Kva med å slappe av med han heime? gjere anledninga meir spesiel, pynte litt, god mat, få tak i MAN U kamper? Om dei finst på DVD eller laste ned?

Det vil gi han oppmerksomhet, og så slappe av den dagen? Veit ikkje når skal MAN U spele neste kamp, men prøve å taime den inn med bursdags selskapet? Du treng ikkje å gjer noke stort, bare du får gitt han oppmerksomhet, og få dagen til å vere avslappande, SPA tur hadde våre bra vist han er sportslig, deilig med masasje osv...

:D

Ja, gode forslag det! Skal ha det i bakhodet :) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Jeg fikk en gang tilbud om at jeg kunne få se på en fotballkamp, drikke øl og samtidig bli sugd under hele kampen. Det var ikke helt min greie så jeg slo ikke til, men noen kunne sikkert like det..

Du fikk rett og slett gratisbillett til Himmelen? Jøss, jeg hadde slått til!

Lenke til kommentar

Du sier han er en romantisk fyr.. dra på en fin resturant/lag god mat hjemme.. tenn stearinlys/duftlys og greier =) lag hjemmespa med massasje, ansiktsmaske osv (ja, gutter kan synes det er gøy å prøve ^^ )

se fotball gjør han sikkert de dagene kampene går.. iallfall ingen vits i å sitte og se gamle kamper =/

Lenke til kommentar
Se på 22++ menn i 90++ minutter mens man blir sugd?

"Jøss, jeg hadde slått til!"

Ja, for det er selve mennene jeg ser på så klart, og ikke selve fotballspillingen. Selvfølgelig :roll:

EDIT: For å ikke spore av her, som nevnt tidligere kan litt sengekos iført ManU drakt helt sikkert være en sikker vinner :)

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...