bjartesi Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg prøver å koble til PS3 til et 32" TV med scartkabel...dette er et bilderør-TV og har dermed ikke HDMI-inngang. Jeg prøver å spille Buzz men det er nesten umulig å lese teksten. Noen som kjenner til om dette er et kjent problem? Jeg har tidligere spilt Buzz til PS2 på tilsvarende TV uten samme problem. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bruker min ps3 på en bilderørs tv på hytta og tror det er så høy oppløsøig bilde kvalitet på ps3'en at skriften blir så liten og gromsete hos meg ihvertfall :/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg prøver å koble til PS3 til et 32" TV med scartkabel...dette er et bilderør-TV og har dermed ikke HDMI-inngang. Jeg prøver å spille Buzz men det er nesten umulig å lese teksten. Noen som kjenner til om dette er et kjent problem? Jeg har tidligere spilt Buzz til PS2 på tilsvarende TV uten samme problem. Uff og uff Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Venn deg til det, mann, sånn er det bare. Slett og rett Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg prøver å koble til PS3 til et 32" TV med scartkabel...dette er et bilderør-TV og har dermed ikke HDMI-inngang. Jeg prøver å spille Buzz men det er nesten umulig å lese teksten. Noen som kjenner til om dette er et kjent problem? Jeg har tidligere spilt Buzz til PS2 på tilsvarende TV uten samme problem. Ikke så mye å gjøre med det gitt nei,hvis tvn har 2 scart innganger så bør du ha ps3 tilkoblet nr 1 da det ofte var scart 1 som støttet RGB på CRT tver....som gir litt bedre bilde. Ikke noe galt med maskina eller tvn din,hadde selv samme problem før jeg kjøpte HD tv. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen som kjenner til om dette er et kjent problem? Hvis du bare bruker kablene som fulgte med PS3 (rød hvit gul) og en SCART overgang (den fulgte kanskje også med ? husker ikke) så får du kun et "Composite" video signal og det er ganske dårligt, spesielt dårligt på overganger mellom spesielle farger. For å få et mye bedre signal må du ha en kabel for S-video eller RGB og koble den til riktig inngang på TV'n. Hvis TV'n din har RGB så er det på en av scart inngangene. S-Video kan både være egen inngang eller en av Scart inngangene. Lenke til kommentar
bjartesi Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Ja heldigvis var dette bare et problem for meg da jeg var hjemme i påsken. Holder meg til flatskjerme jeg har hjemme heretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå