robbsi Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Hei noen som vet om hvor jeg kan finne slike sko? Hvet jo en del plasser, men vans sko. finner ingen råe slip-on av vans. Har sett noen som er helt hvite, så har de sjakk brett fra toppen av men som blir mindre og forsvinner nedover skoen, noen som har sett slike? Iallefall noen andre kule slip-on å anbefale til meg? Legg igjenn link hvis du har noen kule sko å anbefale Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Hvor bor du hen ? Uansett går jeg utifra at det er Urban eller lignende i en by i nærheten om det ikke er i din by, prøv der. De har vanligvis godt utvalg Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Ja, vet Men tenkte mer på nett nå jeg da... Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Ja, vet Men tenkte mer på nett nå jeg da... Check it out http://www.smartguy.no/fashion/VisEfterTyp...D=16&mid=41 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) www.stress.no Selger ihvertfall sånne sko du er ute etter, om de er kule eller ikke får du bedømme selv. Endret 12. april 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå