eirikaas Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 hei. Jeg har et problem med en ekstern hardisk å håper det er noen på Hw-rekka (evt andre)som kunne tatt en titt på problemet. Ps: tror det er software problem Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Hehe. Hva med å henvende seg til tech crew? Lenke til kommentar
eirikaas Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Hehe. Hva med å henvende seg til tech crew? Hvor er tech crew? er det de ved datakjeden Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Gå til info desk, midt i skipet Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Spør i infodesken, du Lenke til kommentar
eirikaas Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 men tech crew mekker vel bare på pcer. gjør de ikke Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 men tech crew mekker vel bare på pcer. gjør de ikke De er nok sikkert villige til og hjelpe deg . Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 hei. Jeg har et problem med en ekstern hardisk å håper det er noen på Hw-rekka (evt andre)som kunne tatt en titt på problemet. Ps: tror det er software problem er den ny? *ikke brukt* Lenke til kommentar
eirikaas Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 hei. Jeg har et problem med en ekstern hardisk å håper det er noen på Hw-rekka (evt andre)som kunne tatt en titt på problemet. Ps: tror det er software problem er den ny? *ikke brukt* Nei den er brukt Jeg finner den i diskbehandling men står at den ikke er instalert å det går heller ikke å instalere på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå