Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger hjelp til nytt kabinett

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal kjøpe ny datamaskin. Jeg trodde jeg hadde funnet det kabinnettet jeg ville (Antec 900) ha før jeg begynte å lese på det. Det sto at det bråket veldig mye. Så det je trenger hjelp til er å finne et lignende kabinett i samme prisklasse.

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg skal kjøpe ny datamaskin. Jeg trodde jeg hadde funnet det kabinnettet jeg ville (Antec 900) ha før jeg begynte å lese på det. Det sto at det bråket veldig mye. Så det je trenger hjelp til er å finne et lignende kabinett i samme prisklasse.

Takk for alle svar!

Antec 900 bråker en del, ja. Men det er jo mulighet for og at du kan skru ned hastigheten på viftene, så de bråker litt mindre. Mye av grunnen til at Antec 900 bråker er jo at det er et kabintett man kan se igjennom. Det er jo pleksiglass. Og at viftene støyer en del.

Jeg kjenner 3-4 folk som har Antec 900 kabinettet. Det er veldig populært. Men etter at 2 av dem hadde hatt kabinettet i noen par måneder. Gikk de veldig lei av alle den blinkingen og lysene. Det kan kanskje bli irriterende for enkelte.

Jeg vet jo ikke om du synes det er veldig stilig. Men synes du det er stilig om f.eks 2 år? Men det er jo ditt valg.

Du kan jo også klippe ledningene så du slipper lysene, men da er det jo heller ingen vits med pleksiglass lenger.

Jeg vil anbefale et tett kabinett. Uten lys. Men det er jo spørs på hva du vil.

Dette kabinettet er veldig stille: Antec Performance One P182

Det kabinettet jeg linket til er veldig stille for at det ikke er gjennomsiktig. Det er lagd av aliminium, så det er litt tungt. Men jeg synes det er veldig stilig.

Greia er at viss du vil ha kabinett man kan se igjennom (pleksiglass som jo er gjennomsiktig), så vil det bli en del støy. Men du kan jo skru ned viftene på kabinettet.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Leste nå at M9 lager kun 17db og så leste jeg at mn må åpne kabinettet på 900 hver gang man skal endre viftehastighet.

Dette gjør at jeg har lyst på M9, men hvis det er andre faktorer som spiller inn så vil jeg helst om vite de. Så alle som vet noe om disse to ta svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...