Hvem Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei, Jeg skal kjøpe ny datamaskin. Jeg trodde jeg hadde funnet det kabinnettet jeg ville (Antec 900) ha før jeg begynte å lese på det. Det sto at det bråket veldig mye. Så det je trenger hjelp til er å finne et lignende kabinett i samme prisklasse. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) eystein94 skrev: Hei,Jeg skal kjøpe ny datamaskin. Jeg trodde jeg hadde funnet det kabinnettet jeg ville (Antec 900) ha før jeg begynte å lese på det. Det sto at det bråket veldig mye. Så det je trenger hjelp til er å finne et lignende kabinett i samme prisklasse. Takk for alle svar! Antec 900 bråker en del, ja. Men det er jo mulighet for og at du kan skru ned hastigheten på viftene, så de bråker litt mindre. Mye av grunnen til at Antec 900 bråker er jo at det er et kabintett man kan se igjennom. Det er jo pleksiglass. Og at viftene støyer en del. Jeg kjenner 3-4 folk som har Antec 900 kabinettet. Det er veldig populært. Men etter at 2 av dem hadde hatt kabinettet i noen par måneder. Gikk de veldig lei av alle den blinkingen og lysene. Det kan kanskje bli irriterende for enkelte. Jeg vet jo ikke om du synes det er veldig stilig. Men synes du det er stilig om f.eks 2 år? Men det er jo ditt valg. Du kan jo også klippe ledningene så du slipper lysene, men da er det jo heller ingen vits med pleksiglass lenger. Jeg vil anbefale et tett kabinett. Uten lys. Men det er jo spørs på hva du vil. Dette kabinettet er veldig stille: Antec Performance One P182 Det kabinettet jeg linket til er veldig stille for at det ikke er gjennomsiktig. Det er lagd av aliminium, så det er litt tungt. Men jeg synes det er veldig stilig. Greia er at viss du vil ha kabinett man kan se igjennom (pleksiglass som jo er gjennomsiktig), så vil det bli en del støy. Men du kan jo skru ned viftene på kabinettet. Endret 11. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Takk for svar Vertical^. Men det kabinettet er litt for dyrt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Her er noen billigere priser til det P182 kabinettet. (bare for og nevne det). Komplett er som oftest relativt dyrt også. Trykk her. Ellers så blir det og skru ned hastigheten på viftene i det ANtec 900 kabinettet. Men da kan det bli ganske varmt. Endret 13. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Pent kabinett, men jeg vil helst ha et med vindu. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det kommer du til å angre på om et par år Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Mulig det. Så hvis noen vet om et classy og stille kabinett til 700-800kr så si i fra. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Antec Sonata Elite er godt støydempet, det er vel egentlig et generelt godt kabinett. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) ravii skrev: Antec Sonata Elite er godt støydempet, det er vel egentlig et generelt godt kabinett. Stilrent, pent, ren kvalitet Endret 13. april 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Er det noen som vet om disse kabinettet bråker mye: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1837452;c:36139 https://prisguiden.no/product.php?produc...9&cat_id=13 Endret 13. april 2009 av eystein94 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Les reviews Tviler på at de er over gjennomsnittet stille. Ta en titt på dette. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Har funnet et billigere alternaltiv til ANtec 900, men jeg lurer på om det er bra. Kabinettet jeg snakker om er "Thermaltake M9" (Link til m9) Så foreløbig for meg så står det mellom 900 om M9. Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Leste nå at M9 lager kun 17db og så leste jeg at mn må åpne kabinettet på 900 hver gang man skal endre viftehastighet. Dette gjør at jeg har lyst på M9, men hvis det er andre faktorer som spiller inn så vil jeg helst om vite de. Så alle som vet noe om disse to ta svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå