bernini Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei Vurderer å selge mitt alt for lite brukte Nikon D80. Kjøpt våren 2007 hos Japan Photo. Har ikke fulgt så mye med på fotomarkedet i det siste, så derfor er jeg veldig usikker på pris. Ellers har jeg: Objektiver: Sigma 30mm f1.4 (Kjøpt våren 2008 fra Hong Kong (eBay)) Sigma 10-20mm (Kjøpt sommer 07 fra FotoVideo) Nikon 50mm f1.8 Tilbehør: SB-400 (Fulgte med, flashback) MB-D80 batterigrep /m 2 uoriginale batterier (eBay) + pluss litt smårask som jeg ikke husker i farten Alt har original emballasje og tilbehør Kan det kanskje lønne seg å selge tingene separat, da spesielt objektivene? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Kan det kanskje lønne seg å selge tingene separat, da spesielt objektivene? Det er nok mye lettere å finne kjøper til hver av tingene, enn å finne en som vil ha akkurat den pakka. Sjekk bruktmarkedet på foto.no så får du fort inntrykk av prisene. For sigmaene vil jeg tro 50% av laveste nypris nå burde være ok, for det som er kjøpt i Norge og hvis det er i pen og god stand, opp mot 70% av laveste nypris. Laveste nypris finner du på prisguiden. Edit: jeg skrev "For sigmaene" der jeg burde ha skrevet "For det som er kjøpt fra utlandet". Endret 11. april 2009 av kaian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå