Landstad. Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Som topci sier jeg har aldri lagt til driver i linux før, fordi alt har gått helt feilfritt i 2-3 mnd men så skulle jeg legge inn ubuntu på acer til frua så finner ikke nettverk som har wep sikkret nettverk + at tuchpaden er helt "drita" men en gang man berører tuchen med 2 fingre så går den helt i hundre. noen som har oppleevd lignende? takker for hjelp også er en acer aspire 5735z men nettkort nplify 802.11b/g/draft-n wlan Endret 11. april 2009 av naitshow Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sikker på at den skal ha ath5k-driveren? Ath5k har du isåfall allerede, den er inkludert med linux-kjernen. Siden det er et n-kort, tviler jeg på at ath5k er driver, det blir isåfall ath9k hvis det er Atheros-basert. Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) ja løst! det var rutern somm måtte bytte kanal. ringte bare til teleno så var alt fikset Endret 1. mai 2009 av naitshow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå