JFM Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei Jeg har et Sapphire 4870 512mb. Jeg har planer om å begynne å bruke TV litt som skjerm. Da ønsker jeg også lyd fra TV-en. TV skal alså kobles til pc-en med hdmi. Dette går helt greit. Jeg får bra bilde osv. Men jeg får ikke lyd i høytallerne på tv. Hva gjør jeg feil? Har prøvd å forandre avspillingsenhet i lysinnstillingene i windows (vista 64-bit). Men uten å få lyd. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
smy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Tror du skal koble 2pin kable ifra lydkort til skjermkortet,skal være lite 2pin tilkoble på lydkort og skjermkoret. Endret 14. april 2009 av smy Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 KUN på Nvidia kort, IKKE på ATi kort. Godt mulig du må fikse drivere til lyddelen av GPUen. Har også sett at det er MS HD Audio driver på Windows update som må innehaves, har du prøvd denne? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Mulig det er en driver, ja. Men jeg prøvde å google meg til en driver. Fant den. Men fikk ikke lyd i TV alikevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå