Gjest Erik Andgard Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei, eg lurte på om det er noen her inne som har hatt lignene problemer/ kunskap om min skade. Skade forløp: Eg spilte fotball kamp på kustgress, var en rolig 1 omgang fordi da var eg i forsvar og vi kjørte over motstanderer ( mye stående i ro og lite bevegelse.) 2 omgang vart eg flyttet opp som spiss ( jogga litt i pausa så vi skulle holde varmen) ca. etter 20 min. får eg ballen og spurter framover på banen, eg skal stoppe opp og slå inn ( stoppe ballen med innsida av foten og mellom beina på meg selv for å lure av motstandern) Kunstgresset er glatt og eg sklir 2-3 meter når eg skal stoppe. Eg nærmest ligger på bakken ca. 45% vinkling opp fra bakken i full strekk før eg tråkker til med begge føttene ( ene foten lenger opp mot kroppen og med en ganske skarp vinkel i kneet.) Med en gang kjenner eg det dirre og rive bak på legg nesten i kne høyde( begge leggene.) Eg bytter meg selv av og strekker forsiktig bakre del av leggen. Neste dag skal vi spille ny kamp ( Trenings leir) og spiller i forsvar, ikke mye sjer i 1.omgang og i 2.omgang etter ca 20 minutter etter en spurt begynner det å dirre å rive i begge leggene igjenn( på samme sted) Eg bytter meg av og tøyer lett og det stopper å gjøre vondt. Neste dag spiller eg ingen ting pga. lyskestrekk eg pådrog meg i den andre kampen. Det har nesten gått 2 måneder siden sist eg har trenet pga. lyskestrekk ( tar det med ro så eg ikkje skal få kroniske skader i lysken.) Eg var ute og gikk tur da eg kom til en bratt motbakke, eg kom litt opp i bakken og trådde i fra med høyre foten da det river sikkelig i leggen ( samme sted som før.) Eg har kjent det har rivd litt i leggen før, og lurer på hva det er. Det skal også nevnest at eg er 15 år og stadig vokser. Håper det er nok informasjon og noen har inne kan kaste lys over saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå