akristina92 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Skal ha meg en bærbar PC. Kosmetisk kvalitet og godt design er nøkkelordene her. Har 7000-9000 å svi av på den. Skal brukes til surfing og kanskje eldre spill (år 0 til 2007). Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg ville anbefale en Acer Aspire 5930g eller 6920g. Jeg personlig har en 6920g og er ganske fornøyd med den. ikke så altfor dyr men, ikke helt Made In China kvalitet heller. Helt grei Allround maskin. P.S. Viss du vill ha design så er denn dataen også ganske pen å se på Endret 11. april 2009 av OwnYa Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Mange takk! Skal ta en kikk. Kom gjerne med flere forslager! Maskinvare driter jeg i, så jo billigere jo bedre (sett at kvaliteten og designet er i god stand!). Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Mange takk! Skal ta en kikk. Kom gjerne med flere forslager! Maskinvare driter jeg i, så jo billigere jo bedre (sett at kvaliteten og designet er i god stand!). Ikke kjøp Acer, kvaliteten er bare sorgen. At folk her i det hele tatt foreslår Acer når noen ber om kvalitet sier alt som standarden her. Sjekk ut Dell, en av studiomaskinene eller muligens får du XPS 16 eller hva den heter til denne prisen. Asus har jevnt over god kvalitet og det samme med Toshiba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå