_tommy- Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei folkens, har ett lite problem her. Jeg skulle formatere pcen her igår, alt gikk fint til windows innstalasjonen kom opp med en feil. Jeg har nå funnet en ny windows cd, og fått innstalert det. (innstalerte det på enn annen hardisk da jeg ikke var sikker på problemet) problemet er; att når jeg skal innstalere det på den hardisken jeg vil, så får jeg opp feil størrelse der hvor man formaterer. har en hardisk på 300gb og en på 400gb, begge viser 131gb. noen som vet hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Du har ein litt for gammal versjon av xp trur eg. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Kan godt stemme det, er en litt gammel versjon jeg hadde liggende. takk for ett raskt svar =) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Problemstillinger er forklart i sticky i toppen av forumet. Men for å sid et enkelt støtte for store harddisker manglet i Windows XP (originalutgaven uten servicepack). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lag deg en ny CD med ServicePack 3, og kast den gamle CD'en. http://www.geekgirls.com/windowsxp_slipstream.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå