Evil-Duck Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 heisann , trenger litt hjelp til å koble opp subb i bilen . synst dette virket greit helt til jeg skulle starte nå . inn på Power på spilleren er det en kjukk hvit ledning med blå tupp , denne skal jeg vel bare finne en plass å jorde , så er det en kjukk blå ledning med rød tupp , denne skal vel på + på batteriet om jeg ikke tar helt feil , men så er der en lilla tynn ledning ? denne vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med . hjelp ? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvit ledning: Jord. Sørg for GOD jording; puss bort lakken på karrosseriet under en passende bolt i bagasjerommet Blå ledning: Pluss. Kobles til batteriets plussterminal slik du sa. Husk sikring på kabelen maksimalt 50 cm fra batteriet. Kan se ut som det er sikring på allerede? Lilla ledning: Remote (av/på-signal). Kobles til cd-spillerens remote-utgang, som oftest en blå og hvit ledning. Om du ikke kobler denne til noe vil ikke forsterkeren i subben slå seg på, kobler du den rett til pluss vil den ikke slå seg av og tappe batteriet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå