Natrich Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Etter turen min i Danmark fikk jeg sett mye, blant annet denne kameraten, en havørn. Jeg ble utrolig fornøyd med bildet, har dere noe å komme med? Ørnen er fra et Ørnereservat i Danmark utenfor Ålbæk, Neptun er en av mange ørner/falcker vi så, de arrangerer et show der, tider er i linken Anbefales på det sterkeste å dra ditt hvis du er i nærheten av Fredrikshavn eller Skagen. (fra Fr. Havn tar det 30min) Natrich Lenke til kommentar
Taters Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Jeg veldig glad i naturbilder så dette likte jeg! Fin fokus på ørnen. Du må gjerne dele link til noen flere bilder du tok! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Lagt ut noen flere bilder på Flickr Håper det faller i smak Natrich Lenke til kommentar
Taters Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Jeg synes de andre bildene på Flickr siden din var bedre enn den du la ut for kritikk her! Som den hvor havørnen tar av for å fly. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Du har nok rett der ja Tror jeg legger ut noen andre bilder for kritikk senere idag Natrich Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Har sett dette showet selv, men på det tidspunktet hadde jeg dessverre ikke kamera. Jeg likte bildet veldig godt, men jeg synes gresset i forgrunnen trakk bildet litt ned. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Bra bilde synes jeg. Men jeg mener det burde vært litt mørkere. De lyse omgivelsene stjeler litt oppmerksomhet fra ørnen, kanskje en Vignette hadee gjort seg? Komposisjonen er bra, plass foran ørnen i bilde gir den mer liv, den "er på vei et sted". Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Hvorfor postet du ikke "Seaeagle takeoff" bilde i stedet? Dette synes jeg til nød var middemådig. Synes fuglen er fanget fra en dårlig vinkel, og man ser bare øverdelen av den. Bakgrunnen er også forstyrrende og stygg. Post heller "Seaeagle takeoff" som jeg synes var et mye bedre bilde! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Da har jeg posta et nytt bilde her i bildekritikken Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå