Aspire5 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har da i lengre tid hatt min lille Acer Aspire 5920G bærbar, og den har levd utmerket flott med bare Windows Defender + Panda Antivirus. I tillegg til regelmessige søk med Malwarebytes' Anti-Malware. Men Defender begynner å svikte litt mot de nyeste virusene og ormene, og jeg har i det siste måtte rydde vekk flere manuelt. Så jeg har bestemt meg for å installere tredjeparts brannmur, og ønsker da noen råd mht. vilken jeg bør velge. Jeg har hørt mye om Online-Armor og Comodo, hvordan er det med disse?? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg har hørt mye om Online-Armor og Comodo, hvordan er det med disse?? Det er dem vi som er aktive i denne delen alltid annbefaler. Prøv online armor free. Endret 11. april 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Aspire5 Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Takker for svar. Skal nå til med å installere Online-Armor Free.. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Skal du bruke begge brannmurene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå