Svendsen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Når jeg kjøpte den så var det XP Home Edition men jeg ville ha PRO og la inn det. Men nå er det jo umulig å finne riktige ATI drivere da.... Det eneste jeg veit er at det er ATI RADEON Mobility. Jeg prøvde meg med den som er med XP PRO ( ATI RADEON Mobility ),men da fikk jeg beskjed om at det var noe feil med driveren. Noen som kan hjelpemeg med å finne riktig driver. Har ikke ATI noe universal driver som nVidia har ? DANKE Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har du oppdatert XP? Regner med at riktige drivere kommer til å bli installert dersom du gjør det. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 jeg måtte formater for det var Norsk Home edition og jeg har engelsk pro.. Og da finner den bare en sucky vga driver.... Men jeg fant en form for universal driver på denne url'n: http://users.skynet.be/FCB/ati/ Men hvor finner jeg de abdre fine softwara som målte strøm forholdet mitt??? den var jo litt kjekk Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Test denne du http://h20004.www2.hp.com/soar_rnotes/bsdm...99282en_US.html Dette er en annen modell av ze4200 serien, men såvidt jeg vet er det samme skjermkortet i alle. Bruker iallefall denne selv (ze4278). Lenke til kommentar
Herren Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Kjøpte meg en ze4200 sjæl... Ble sabla mye rot så jeg bestemte meg å formatere med den medfølgende recoverygreia.. Virka fint fram til 58% da det klikka... (error i imagefil) Samma... Nå legger jeg inn xp for seg sjæl. gudskjelov at jeg fant denne tråden. tester universaldriveren. Takk, takk 8) PS: har ikke ATI universaldrivere? Makan til idioter... jaja.. Herren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå