Dipso Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Etter at jeg oppgraderte fra mitt riva tnt2 ultra kort til Geforce2MX Har det oppstått en plagsom lag på musa mi i alle Unreal Engine Spillene jeg har (Unreal Tournament, Rune, Unreal) Bruttern som også har et MX-kort har samma problemet. Eneste løsningen jeg fant var å velge OpenGL i stedet for direct3d, men OpenGL er forbanna mørkt og har noen små GFX bugs. Jeg har prøvd å finne løsninger på nette men jeg fant ingenting. Er det noen som har et tips om hvordan jeg får fjerna denne buggen? Specs: P3 700mhz 256mb RAM, Geforce2 mx400 64mb RAM ---> DetonatorXP Windows2000 Både jeg og bror kjører Win2k... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 1. oktober 2001 Del Skrevet 1. oktober 2001 Hvilken oppløsning kjører du ?? jeg fikk det samme i hl når jeg kjørte litt for høy oppløsning Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 1. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2001 800x600x32 Men pointet er jo at problemet oppstod når jeg skiftet Skjermkort :wink: Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 11. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2001 Jeg har løst problemet (iaffal delvis) og tenkte det kunne være av nytte til andre... ifølge http://www.geforcefaq.com kan problemet bla.a. fikses ved å leke litt med instillingene for synking av skjerm. (Anbefaler at alle som har geforce kort tar et titt på den faqen foresten står plenty av fete tips der.) Den beste løsningen var likevell å stikke på unreal.epicgames.com (trur jeg) og hente ned den nyeste OpenGL driveren for UT. Etter å ha lagt inn den forsvant problemene med at det var for mørkt pluss at jeg opplevde en markant ytelsesøkning fra direct3d. (fra 30-40fps i snitt til 60-70fps!!!) UT har aldri gått bedre!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå