Schneiderlin Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er ikke den stemmen bare noe han lager til så de ikke skal høre hvem han egentlig er? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jo, men makan også. Høres ut som om han snakker med ropert ned i en bøtte. Mindre Møllers tran og mer IFA, IMO. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Diskusjoner rundt TDK er alltid like morsomt. Likte du den er du bare bitt av hypen, og klarer ikke å se at den egentlig er oppskrytt og kjip. Misliker du den, gjør du det bare for å gå mot strømmen. Selv har jeg den på en soleklar sekser. Selv ga jeg den 10, av en eneste grunn, jeg satt limt til stolen i to og en halv time og hadde ikke engang spist opp popkornet da den var ferdig. Rett og slett en god filmopplevelse. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) You and me both. Beste kinoopplevelsen(e) jeg har hatt, tror jeg. Endret 16. april 2009 av athorb Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 You and me three. Den, sammen med LOTRROTK var helt konge. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 En film jeg ikke ser nevnt er Taken, fikk den gode åttitalls-action-følelsen av den Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) A Clockwork Orange Endret 16. april 2009 av ۩ҲЖҲ۩ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Ba'al: Nevnt av tre stykker før deg. Søkefeltet nede i det venstre hjørnet er fint. Endret 16. april 2009 av Atald Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Aha! Har aldri lagt merke til det feltet før nå Prøver igjen.. ser (denne gangen) at ingen har nevnt The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor, faktisk så var den bedre en siste Indiana Jones. En real fantasy film som på langt nær henger på greip (som det seg hør og bør), de som likte Hellboy II sluker Mummy III rått. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 You and me four! Hadde akkurat samme måpende blikk etter TDK som etter ROTK. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Så Hunger for litt siden, verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Aha! Har aldri lagt merke til det feltet før nå Prøver igjen.. ser (denne gangen) at ingen har nevnt The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor, faktisk så var den bedre en siste Indiana Jones. En real fantasy film som på langt nær henger på greip (som det seg hør og bør), de som likte Hellboy II sluker Mummy III rått. For min del vet jeg akkurat hva jeg går til om jeg ser Brendan Fraser i skuespiller lista. B-film med hjernedød action. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Så bra, da vet du at det er bare og kjøpe inn popcorn Lenke til kommentar
Revox Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Så bra, da vet du at det er bare og kjøpe inn popcorn Hehe sant så sant Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 A Clockwork Orange Say what? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 A Clockwork Orange Say what? Ja clockwork orange er en skikkelig '08 storfilm Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Filmen er tidløs, og må sees. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Filmen er tidløs, og må sees. Så da skal vi bare drite i trådstarteren sitt spørsmål og heller ramse opp alle de storfilmer gjennom tidene? Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Filmen er tidløs, og må sees. Så da skal vi bare drite i trådstarteren sitt spørsmål og heller ramse opp alle de storfilmer gjennom tidene? buhu? ta deg en bolle og se Clockwork Orange Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bare å stenge anbefalingsposten med en siste notis: A Clockwork Orane. Phax sa det vel fint. Ikke er den så tidløs heller. Den er nok ikke like virkningsfull lenger, og farget hår og kjipe tapeter som framtidsvisjoner ser håpløst datert ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå