athorb Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 drittfilmer: The Dark Knight Rambo w00t. De to beste kinoopplevelsene i 2008, anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Vel TDK Slumdog er den beste på lista mi, men synes fortsatt at filmen kun var en ok affære. Rambo var grei underholdning. Klarte rett og slett ikke dy meg når han sa at The Wrestler ar dårlig og at Cloverfield var en av favorittene hans. Endret 12. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Men hva er det du synes var så genialt med The Wrestler? Lenke til kommentar
Anonymous2083 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 IKKE se The Dark Knight! den er dårlig. det syns ihvertfal jeg, og hancock er litt bra men ikke den beste akkuratt. filmen du bare MÅ se er nok MAX MANUS. utrolig bra spillefilm om 2.verdenskrig! Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Største skuffelsen i 2008 var vel Indiana Jones 4, så jeg ville ikke lagt satt den øverst på lista mi. The Wrestler må jeg nesten få sett selv snart, ryktes jo at den er meget god.. Man må vel like drama-sjangeren for å like enn sånn film tipper jeg. Sikkert derfor noen ikke liker den? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Transformers. Egentlig en 2007 film men kom på blu-ray i 2008 2'ern kommer nå til sommeren. Og ikke minst Terminator 4 som er rett rundt svingen! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Marley & Me (2008) er absolutt verdt en titt Lenke til kommentar
Besserwisser Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Topp 2008-filmer: Body of lies Slumdog millionare Wall-E Cloverfield Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Transformers. Egentlig en 2007 film men kom på blu-ray i 2008 2'ern kommer nå til sommeren. Og ikke minst Terminator 4 som er rett rundt svingen! Så, ingen filmar frå 2008 altså. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Wall-E, Max Manus og Hancock er uten tvil noe du må se. Twilight hvis du er jente Men hold deg unna Dark Knight; det eneste bra med den filmen var Heath Ledger's skuespillerprestasjoner. Lenke til kommentar
jaudajauda Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 god damn! at ingen har sagt Never Back Down ! det er serriøst den beste filmen jeg har sett i mitt liv:) har sett den himla mange ganger nå, blir aldri lei:D god damn! at ingen har sagt Never Back Down ! det er serriøst den beste filmen jeg har sett i mitt liv:) har sett den himla mange ganger nå, blir aldri lei:D god damn! at ingen har sagt Never Back Down ! det er serriøst den beste filmen jeg har sett i mitt liv:) har sett den himla mange ganger nå, blir aldri lei:D Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 god damn! at ingen har sagt Never Back Down ! BOR... wait for it, here it comes, wait, wait... ING! Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Skal på ingen måte prøve å si at det er en bra film, for det er det virkelig ikke. Men skal innrømme at jeg syns den var underholdende nok til at den er verdt en titt en slapp søndag. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja men les topic da. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja men les topic da. Man må kunne kommentere også. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei! Du må i hvert fall se The Dark Knight og Max Manus. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hei! Du må i hvert fall se The Dark Knight og Max Manus. Max Manus er jeg enig i, men hva var bra med Dark Knight? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 The taste is like the ass. Genial handling, overraskende vendinger, Og ikke minst Jokern Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ja men les topic da. Jeg syns jeg har svart ganske så on-topic her, det samme kan vel ikke akkurat sies om deg. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Transformers. Egentlig en 2007 film men kom på blu-ray i 2008 2'ern kommer nå til sommeren. Og ikke minst Terminator 4 som er rett rundt svingen! Så, ingen filmar frå 2008 altså. Ok! Wall-E, Rambo 4, The Day The Earth Stood Still, Iron Man, Hellboy II: The Golden Army, The Incredible Hulk, Journey to the Center of the Earth, Mamma Mia!, The Dark Knight, Tropic Thunder, Death Race, Eagle Eye, Quantum of Solace, Madagascar 2, Yes Man, Bolt, Valkyrie, Max Payne, Hancock, Wanted, Star Wars: The Clone Wars, + + + Det er en del av de større titlene. Enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå