Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboeren min plager meg....

Gjest Guest_Merethe_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Merethe_*

Føler meg i en vanskelig situasjon.. Jeg bor sammen med eksen min, vi har tenkt å gå fra hveandre..

Han overstyrer meg fullstendig, og sliter meg fullstendig ut.... Men må bo her inntil jeg har funnet meg en annen plass å bo.... Og det er helt forferdelig.

Han går å krangler med meg hele tiden.... Går etter meg, og jeg ber om å få fred.. og ber han la meg gå rundt i huset som om jeg er en annen enn en han skal krangle med... Men han går likevel etter meg, kjefter, forteller hvor dum jeg er hele tiden... Han psyker meg så ned også... Jeg er helt dum i hodet sier han, jeg tenker helt talentløst... og alt det der.... Jeg er så lei meg....

Har han rett til å gå etter meg slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_merethe_*
Flytt ut til en venninne? Det der høres ikke helt sunt ut.

_____________________________________________________--

jeg er utrolig lei meg nå.... han krangler med meg hele tiden, også viste han meg en nettside med bilder, der han dater andre damer... og sier han har noe på gang.... Han går meg til å grine altså, og så går han inn å holder på med de jentene igjen, og sier han har dårlig tid å må finne noen.... Jeg føler meg så forferdelig.... så mye verdt jeg er .............. huff...

også forteller han om ungene til broren sin som er så søte sier han... og at han ville ikke ha flere unger med meg igjennom alle årene pga. jeg var ikke noe for han, han drømte om andre... og hele livet med meg var bortkastet....

jeg er så lei meg nå....

Lenke til kommentar

Finn deg ett kollektiv og flytt ut, det blir bare verre ved å sitte i sine egne tanker. Det blir som oftest enda mer negativt. Vær med venner, og tenk positivt. Husk, han sier som oftest dette for å prøve å gi deg mest mulig skyld - og gi deg inntrykk av at han har det megabra. Jeg kjenner meg fint igjen i oppførselen hans, og det han prøver å gi inntrykk av stemmer som oftest ikke.

Ikke la det gå inn på deg, og kom deg ut mens du kan. Kutt alle bånd, sånne folk trenger du ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kom deg ut så fort som mulig, ikke plag deg selv på den måten. Kan du ikke "kræsje" hos en venninne evt. familiemedlem til du finner deg et sted for deg selv, det burde ikke ta så lang tid? ?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Finn deg ett kollektiv og flytt ut, det blir bare verre ved å sitte i sine egne tanker. Det blir som oftest enda mer negativt. Vær med venner, og tenk positivt. Husk, han sier som oftest dette for å prøve å gi deg mest mulig skyld - og gi deg inntrykk av at han har det megabra. Jeg kjenner meg fint igjen i oppførselen hans, og det han prøver å gi inntrykk av stemmer som oftest ikke.

Ikke la det gå inn på deg, og kom deg ut mens du kan. Kutt alle bånd, sånne folk trenger du ikke.

Tror dette er ganske on spot. Hadde han virkelig hatt det bra med seg selv hadde han nok ikke hatt det store behovet for å terrorisere trådstarter mentalt. Høres ut som han er bitter for et eller annet han mener trådstarter har utsatt han for, som han ikke klarer å tilgi. Han høres egentlig ut som en taper, altså vil det ikke være noe stort problem å finne en bedre person å være med. For meg høres det ut som om du har alt å tape på å bli der du er, trådsstarter, og alt å vinne på å komme deg bort derfra.

Lenke til kommentar

Vent på han med baseball kølla en dag når han kommer inn fra jobb/skole? Neida, hehe. Flytt ut! Hadde jeg vært jente og blitt så terrorisert psykisk, hadde jeg flytta ut på flekken! Du kan vell bo hos foreldrene dine i mellomtiden? Eventuelt en vennine :)

Lenke til kommentar

Du fortjener virkelig bedre enn han der :) Flytt ut til ei vennine eller noe, og kutt all kontakt med han! Han er virkelig ikke ba for deg.. Å lese dette gjør meg irritert på han..!!!! Tenk på hva som er best for deg ;) Ting kommer til å bli bra, bare du kommer deg vekk fra han.. Lykke til :):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...