hallgeirl Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei. Jeg har en Sony Ericsson K660i som har fått en del støv under displayet, og under oppovertasten (!) (den er utrolig treg, sammenlignet med de andre, så regner med at støv er problemet). Men jeg ser ingen enkel måte å fjerne dekselet på. Er det noen som har noen tips her, som fjerner dekselet på mest mulig skånsom måte? Takk på forhånd for evt. svar! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Du må skru ut 2 skruer nederst bak batteriet, vippe av ringen rundt kamera linsen for å komme til en skrue til der, etter det skal du kunne hekte av bak dekselet ved og stikke et bank kort eller lidnende mellom bak-dekselet og telefonen. Får du frem fire nye skruer på baksiden, en på vært hjørne av telefonen. Skru ut de, og så kan front dekselet hektes av ved og stikke noe forsiktig mellom dekselet og telefonen. Vet ikke hvor godt forklart dette var, men skal se om jeg kan finne noen bilder som kan hjelpe litt mer. Edit: Fant en video til deg Endret 11. april 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Sweet! Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå