Super-Nisse Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Hei, bestilte en Iphone på netcom's nettbutikk på onsdag, men har enda ikke fått sendingsnummer, bare ordrebekreftelse. Jeg hvet de er påske, men nå er de Lørdag, og de burde kansje ha sendt den?... Og har nokia 5800 wifi? Endret 11. april 2009 av Super-Nisse Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er Mobii som sender for NetCom, og etter hva jeg vet holder de stengt på lørdager. Den blir nok sendt på Tirsdag, som er første virkedag som kommer nå. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei, bestilte en Iphone på netcom's nettbutikk på onsdag, men har enda ikke fått sendingsnummer, bare ordrebekreftelse. Jeg hvet de er påske, men nå er de Lørdag, og de burde kansje ha sendt den?... Og har nokia 5800 wifi? Wifi på Nokia 5800? Yes. Husk at neste ordinære arbeidsdag ikke er før tirsdag etter påske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå