Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe Motorola?

Anbefalte innlegg

Har forstått at Motorola har trukket seg ut av Norge. Jeg liker Motorola, og de siste telefonene har vært motorola. Ja, hele familien har Motorola (no kidding).

Nå er et par av telefonene her hjemme klar til utbygging (V3 og V6maxx), har sett på V9x. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i denne, og hva jeg bør forvente av problemer med reperasjon toll osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reprasjon er altid vanskligere når man kjøper ting fra utlandet med tanke på garanti og sånt. Er fortsatt verksteder som tar service på motorola her i norge, men dette blir det nok mindre og mindre av.

Er vel ikke så mye "problemer" med toll annet enn at det koster 25% og få det inn i landet, med mindre du finner en til under 200kr..

Lenke til kommentar
Ta en titt på http://www.expansys.no/

-s

Jeg har selv handlet på Expansys, å selv om det ikke er butikken det er noe gale med så har jeg hatt 4 mareritt måneder med tollvesenet pga problemer med varen jeg kjøpte.

Så jeg vil ikke anbefale noen å handle på denne måten

Selvsagt om varen skulle være ok så er det ingen problem,men oppstår det problemer så er viruset "NORGE" etter deg med en gang

Lenke til kommentar

Blir vanskelig dette :/ Har ikke noe imot å betale litt i moms, men må vite at dem jeg kjøper fra er seriøse. Er det ingen som har noen erfaringer med å kjøpe telefoner fra utenlandske levrandører? Så lenge det er enelsk språk på telefonen er det ok :)

Lenke til kommentar
Blir vanskelig dette :/ Har ikke noe imot å betale litt i moms, men må vite at dem jeg kjøper fra er seriøse. Er det ingen som har noen erfaringer med å kjøpe telefoner fra utenlandske levrandører? Så lenge det er enelsk språk på telefonen er det ok :)

Pixmania er vel utenlansk(selv om jeg ikke vet om de selger motorola)

Seriøse eller ikke, det er landet Norge og momsreglene deres som blir problemet ditt om noe går gale med varen din(og en mobil kan det skje mye dritt med)

Godt råd, skift merke og kjøp her hjemme........foruten Aura har vel Motorola ingenting interesant å by på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...