Gå til innhold

BK: Vår i bøkeskogen

kaian

Anbefalte innlegg

Det er morsomt å se så ulike tolkninger som dere viser her. Desverre blir det mer og mer klart for meg at bildet virkelig mangler et sentralt motiv. Et alve-par ute av fokus, i dans bak rota?? En enhjørning? Eller i det minste en spissmus på mosen på rota?

post-116334-1239723785.jpg

Edit: Var rimelig dårlig utgangspunkt for å oppskarpe...

Ja, det er tross alt for smal dof i originalen her, så det er rimelig. Men jeg synes du har nøytralisert lyset for mye, denne versjonen kunne nok vært tatt tidligere i vinter, eller mer midt på dagen.

post-116334-1239723825.jpg

Min versjon, håper det går greit at jeg fiksa litt også:=)

Klart det, det er kjempehyggelig at dere gidder synes jeg! Du har beholdt den sykt friske grønnfargen, det er bra! Men også du har nøytralisert det varme lyset for mye i forhold til hva jeg husker og ville formidle da jeg løftet kameraet til øyet.

da har jeg min endelige versjon klar. Ble faktisk 2.

hvis du vil ha de store så skal jeg legge ut de på en server til deg.

post-116334-1239723866.jpg post-116334-1239723880.jpg

Kult. Du er veldig nær det jeg så her, og tilsammen viser vi fire at lys er viktig, og at faciten er vanskelig å få tak i.

Jeg lar fila ligge på disk, men jeg tror nok konklusjonen er etablert, -litt mer motiv, så hadde dette kunnet være et, eller faktisk flere ulike gode bilder. Og jeg tar vare på versjonene deres, så jeg har ideene. Tusen takk for hjelpen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...