bruerrr Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Går dette bra? hvis jeg har en 256 rambrikke med 266 mhz bus og en på 512 med 333 mhz? kan jeg bruke begge samtidig, eller? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Da blir det enten: -ingenting funker eller -ram brikkene kjører på det den laveste brikken kjører på. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kjører nå en 266 og en 333 brikke samtidig, begge går da på 266 hastighet av to grunner: Har ikke giddet å prøve 333 og fordi jeg vil ha CPU fsb og RAM fsb i sync. Begge vil da kjøre på den bus hastigheten du stiller inn i BIOS, så hvis ikke 256Mb brikken din klarer å kjøre på 333 fsb så må du kjøre begge på 266. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Da blir det enten: -ingenting funker eller -ram brikkene kjører på det den laveste brikken kjører på. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 har det noe og si for ytelsen at CPU fsb og RAM fsb i sync...blir det mere stabilt eller... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 har det noe og si for ytelsen at CPU fsb og RAM fsb i sync...blir det mere stabilt eller... Nei, men hvis den trege rambrikka ikke takler 333mhz hastighet ja.. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 har det noe og si for ytelsen at CPU fsb og RAM fsb i sync...blir det mere stabilt eller... Ytelsesmessig: Skal jo i teorien være litt tregere eller raskere avhengig om CPU fsb er lavest eller høyest, men om du merker (=ikke måle) forskjell er en annen ting. Stabilt: Bør ikke være noen forskjell forutsatt at minnebrikkene dine klarer hastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå