nefarian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei, min Roccat Kone henger seg nå og da. DVS, pekeren blir stående på samme sted selv om jeg beveger musen i en retning. Hvis jeg beveger musen i motsatt retning så blir alt ok. F. eks hvis jeg beveger musen til høyre, så blir pekeren hengene på ett sted, med en gang jeg beveger den mot venstre er problemet borte. Noen som har vært borti samme problem med Roccat Kone? Bruker Taito som musematte. Takker for alle svar Lenke til kommentar
nefarian Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Er dette lasermus? ye, og alt av drivere er oppdatert Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Kunne høres ut som samme problem som jeg har sånn cirka, bare at jeg har en nyanskaffet Steelseries gamer lasermus, husker ikke benevnelsen i farten, er på jobb nå, men jeg mistenker uansett musmatten å være feil! Har gaming tøymusmatte, men ingen klarer å gi anbefaling på hva som funker optimalt på lasermus, har ringt datakjeden der jeg kjøpte musen, de kune heller ikke svare :S Irriterendes En kjapp edit; den gamle optiske musen min fungerte optimalt på den samme musmatten. Endret 11. april 2009 av vannslangen Lenke til kommentar
nefarian Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Kunne høres ut som samme problem som jeg har sånn cirka, bare at jeg har en nyanskaffet Steelseries gamer lasermus, husker ikke benevnelsen i farten, er på jobb nå, men jeg mistenker uansett musmatten å være feil! Har gaming tøymusmatte, men ingen klarer å gi anbefaling på hva som funker optimalt på lasermus, har ringt datakjeden der jeg kjøpte musen, de kune heller ikke svare :S Irriterendes En kjapp edit; den gamle optiske musen min fungerte optimalt på den samme musmatten. jaja, men nå er taito laget spesielt med tanke på roccat kone så det burde ikke være problemet Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ah ok, bare hørte misstenkelig ut som samme feil som jeg har. Men lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå