BolleKalle Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 WTF!? Er det noe syk, dårlig, tvilsom svensk ironi her som jeg ikke skjønner... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 hvem sa svensker var smarte Ingen. Forresten maken til blasfemi skal man lete lenge etter. Og i tilleg får de billig bredbånd Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Noen som har hørt om ironi? hele artikkelen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ikke gjort hjemmeleksa di Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hehe... Rart at ingen trigget på denne da: Nu ska filmklassiker som Rome och Julia och Hamlet göras om till pjäser i händerna på den hänsynslösa, penningtörstande teaterindustrin. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 WTF?!?!? :o svenskene er så domme!!! lo meg ihjel da jeg leste det!!! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 WTF?!?!? :o svenskene er så domme!!! lo meg ihjel da jeg leste det!!! Jeg ler meg ihjel av folk som sier folk er dumme når de bare ikke skjønner ironi. Hinter ikke til noen. Quoten kom bare med i denne posten helt uten grunn... Lenke til kommentar
Jaue|K|ng Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Når vi lissom er i gang med svenskehumor: Det var to svensker som sto å sparket hverandre i skrittet! Så kom en mann bort å spurte; Gjør ikke det veldig vondt? Neida, vi har vernesko på!!! den er så dårlig at den nesten er bra :smile: Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 At det i det heile tatt er mogleg å få noko slikt på trykk er skremandes :o Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 etter å ha lest heile må eg nok sei at dette ikkje kan være seriøst for fem flate øre! mho. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Eh... Et vennlig råd: Ikke sats på en kariere som profesjonell revolvermann. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 hvem sa svensker var smarte Ingen. Forresten maken til blasfemi skal man lete lenge etter. Og i tilleg får de billig bredbånd hehe! At det går an! *Flytter til sverige når jeg blir gammel nok* :wink: Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Uff og uff. Hva har de lært på skolen, disse skribentene i denne tråden? Virkemiddelet ironi har i alle fall gått hus forbi mange. Til dere hagenisser som ikke skjønner tegninga: LES alle de postene tidligere i tråden som hinter frempå om at trådstarter med flere ikke akkurat var "på hugget" mentalt sett da de postet.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 bumpe gammle tråder er gøy?? right desuten jeg gidder ikke å poste loggen fra #hw.no som ineholder diskusjonen mellom phunkee og meg når det gjelder det bildet. (liker ikke folk som ikke ser ironien i en post som ineholder ironi.. ) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg ser egentlig ingen bumping her though.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå