HannaMagnussen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Alt som kan gå galt, vil gå galt. Les mer Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Akkja. Skjermen gir seg såklart rett før årets vanskeligste fotohelg - påskehelgen.. Blir enkelt å få eksponert riktig uten noe histogram å myse på. I JPEG. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Denne artikkelen var veldig kjekk å lese! Forsett slik, Hanna! Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Alt som kan gå galt, vil gå galt. Les mer Tehehe, urutinert Pleier å ta med backupkamera også jeg Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Tehehe, urutinert Ja, det er enda godt man lærer av sine feil ... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Løsning? DIESEL AGGREGAT og SUV... Så får du begynne som pilotene... Sjekklister. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Et ekstra 8GB minnekort i lommeboka, ment for krisesituasjoner, så er det problemet også løst. Jeg har det, et 4GB i kameraet og alltid et 8GB i kortholderen (har ikke lommebok men en sånn bankkortholder..). Artikkelen var morsom å lese. Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 "alt som kan gå galt, vil gå galt". Hvis det ikke, mot formodning, skulle gå galt, vil ettertiden vise at det hadde vært best om det gikk galt! Ser gjerne flere slike artikkler. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Et flott stykke, Hanna - fortsett slik! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har en motsatt erfaring på en 3 ukers ferie: Når jeg skulle ta siste bilde på flyplassen før flyet skulle ta av tilbake til Oslo, så begynte plutselig kamera å gi fra seg feilmeldinger når linsa skulle fokusere. Flaks at i uflaks at alt hadde fungert prikkfritt i hele ferien før kameraet streiket! Lenke til kommentar
engekri Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Leste en nesten lik artikkel på SqueeseTheLime.com for noen uker siden, men jada. Kult med litt annerledes poster her på akam også. April 7th, 2009: http://www.squeezethelime.com/photography-...hy-in-the-nuts/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hehe, søt liten perle dette Hanna! Sier meg enig med de andre her, fortsett i denne stilen. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sånn sett morsomt, men noen av uttalelsene er til å grine av. At medium er et "nederlag" høres bl.a ut som en uttalelse uten grunn i virkeligheten overhodet - et flertall bruker faktisk M på de fleste jobber. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Been there, done that, several times, over and over again. Life's a bitch, and then your battery's flat. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er lykkelig over at jeg ikke er fotograf, men har testet ut murphys lov i praksis, på en server... Har backup gått til i dag? Japp, tape er lagt i safe japp.. Skal bare ta en rask reboot så tar jeg kvelden... Humm, windows starter ikke, corrupt system... Det kan man si var starten på en veeeeldig lang helg med overtid...! Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Leste en nesten lik artikkel på SqueeseTheLime.com for noen uker siden, men jada. Kult med litt annerledes poster her på akam også. April 7th, 2009: http://www.squeezethelime.com/photography-...hy-in-the-nuts/ "For noen uker siden" var en overdrivelse vel, fire dager er nok mer korrekt. Denne saken ble forøvrig skrevet for, tja, noen uker siden. Ikke noen plagiat-artikkel med andre ord. Bare så det er sagt Lenke til kommentar
engekri Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Leste en nesten lik artikkel på SqueeseTheLime.com for noen uker siden, men jada. Kult med litt annerledes poster her på akam også. April 7th, 2009: http://www.squeezethelime.com/photography-...hy-in-the-nuts/ "For noen uker siden" var en overdrivelse vel, fire dager er nok mer korrekt. Denne saken ble forøvrig skrevet for, tja, noen uker siden. Ikke noen plagiat-artikkel med andre ord. Bare så det er sagt Noen uker, eller noen dager. Husket den igjen bare, og har påskeferie og et noe avslappet forhold til tid akkurat nå. Syntes bare det var pussig, at de kom nesten etterhverandre... Men for all del, kul artikkel. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Dette var virkelig koselig lesning, Hanna! Veldig godt skrevet - og desverre er fenomenet veldig sant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg