Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Koble slangene på rett sted på kompressorhorn

CFM

Anbefalte innlegg

Vi har et kompressorhorn med 5 tuter på russebilen. Kan ikke ha en russebil uten..

Saken er den at fargekodene som satt på fra fabrikk ikke spilte noen som helst melodi. Bare tut og bærting i øst og vest. Så prøvde vi å koble likt som på tegninga på bruksanvisningen, men den var like bak mål.

Er det noen som har noen tips til steder jeg kan finne noen tegninger til slikt? (Ja jeg har prøvd google).

Eller må jeg bare kjøre til et øde sted og ta på meg hørselværna og og prøve til jeg får i det minste en slags melodi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke alle kompressorhorn som spiller en melodi. Uansett så er det vel bare å koble opp til dere finner noe dere liker. Jeg regner også med at dere veit at dette er ulovlig å ha montert på bilen, og kommer til å få beskjed om at dere må ta det av dersom dere har tenkt dere på kontroll.

Lenke til kommentar

Jada vet det er ulovlig.. :roll: Men så lenge vi ikke bruker den i nærheten av politiet så "er det ikke så farlig".. Har en sirene og.

Vi har kommet frem til at vi lar den være som den er. Er ikke vits i å endre noe på den. Resten av bilen ser ikke ut så da gjør det ikke noe at bærtene er føkka :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...