saladin waits for alice Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei alle sammen, jeg har nylig kjøpt en ny datamaskin fra komplett.no Jeg har testet den med haugevis av spill og her var ytelse fantastisk i omtrent alle tilfeller, men nå er jeg litt lei av spill testing, noe som kan anbefale meg noen programvare for å teste beistet? Noen anbefalte 3d marks programmene. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er vel Futuremark som har det best egnet bechmark-programmene, ja. PC Mark Vantage, er vel det best egnede, om du skal teste alt. Dog er det kostbart, så det er vel litt overdrevent om du ikke er entusiast. De har derimot en Trial-version, som tar for seg det mest grunnleggende. Sjekk www.futuremark.com Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 takk for det kjappe svaret, skal sjekke det nå! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bare hyggelig. Noen spill kommer vel også med egen benchmark. Tror Crysis og Unreal har det i hvertfall. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Bare hyggelig. Noen spill kommer vel også med egen benchmark. Tror Crysis og Unreal har det i hvertfall. mhm, men har aldri likt disse spill benchmarks, aldri gitt meg no bilde på hvordan maskinen yter, jeg fortrekker spille gjennom spillet med fraps på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå