Gå til innhold

Rimelig og grei mobil til morsan.

Anbefalte innlegg

@srbz: Nokia 6300 ligger på ca 1300,- og oppover. 6300i(nyere versjon med WiFi og IP-telefoni) ligger på ca 1670,- og oppover

Angående farge valg: Helt svart på 6300 ser såfall mye bedre ut enn sølv/svart imo. Sølv/svart ser veldig vanlig ut rett og slett, mens den svarte virker mer elegant/proff. Selv om telefonen er i rustfritt stål ser den sølv/svart litt plastik ut. Dette er selvfølgelig bare min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Ja ja, nå er mai snart over og jeg har ikke sett noe til de 3 Nokia-modellene ennå. (6303C, 6700C og 6720C)

Jævla kjedelig å vente. Noen som vet mer? Pris, lansering, om/når amobil skal teste eller hva som helst annet?

Lenke til kommentar

Tusen takk! Men hvor har du infoen fra?

Tror jeg kommer til å kjøpe 2 stk 6303C til gamlingene. En helsvart og en svart/sølv så de ikke forveksler. Har lyst til å overrekke dem samtidig. Da er det jo litt dumt at ikke begge fargevalgene er tilgjengelig fra starten av. Hvor lenge etter kommer vanligvis "farge 2" når nye modeller lanseres?

Lenke til kommentar

Fra leverandør. Prisene er fritt tilgjengelig i prisguiden.

Det kan være alt fra noen uker til noen mnd.. :/ Så langt har det ikke dukket opp priser på annet enn helsvart utgave, og da kan det drøye et stykke ut på sommeren før den kommer i sølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...