toazty Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) sliter litt med nettleseren opera for tiden, skjer kanskje 10 ganger på en kveld hvis jeg har max uflaks.. ofte når jeg saumfarer finn.no osv, da det skjer oftest. plutselig " Svarer ikke " så må jeg avslutte opera for så å starte opera på nytt. noen som kan hjelpe meg? har også litt av dette problemet med svigers sin maskin også, men de bruker IE , der også skjer det som oftest ifølge svigers, når de er på finn.no Endret 11. april 2009 av toazty Lenke til kommentar
Besserwisser Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 sliter litt med nettleseren opera for tiden, skjer kanskje 10 ganger på en kveld hvis jeg har max uflaks..ofte når jeg saumfarer finn.no osv, da det skjer oftest. plutselig " Svarer ikke " så må jeg avslutte opera for så å starte opera på nytt. noen som kan hjelpe meg? har også litt av dette problemet med svigers sin maskin også, men de bruker IE , der også skjer det som oftest ifølge svigers, når de er på finn.no Har det samme noen ganger. I Opera. Det som av og til hjelper er å åpne lenker i ny tab ved å høyreklikke + drag down. Altså å holde HØYRE museknapp nede (oppå linken) og å dra musen ned en millimeter eller tre før man slipper museknappen. Å åpne på denne måten er altså oftere vellykket. Merkelig det der, tror Opera taper mange brukere pga dette. Jeg har opplevde det på to maskiner, en i XP en annen i Vista. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 når jeg sitter på finn.no å skal se på 100-200 bilder på 30 min, så er det litt kjedelig å åpne alle i ny tab men det burde vel komme en fix til dette hvis dette er et problem hos flere.. men som sagt, så har jeg opplevd dette i IE også Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 ingen som har en brukbar løsning på dette.. sitter her igjen å hater dette.. opera er ikke min venn i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå