Gå til innhold

Abercrombie & Fitch! Trenger et par svar:)


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Tenker å dra over til London for å gjøre unna en del handling av klær, både pga. pris og at det er et par merker der jeg ikke får kjøpt i Norge.

 

Det jeg lurer på er:

 

1. Noen som har noen tips til steder / senter med stor konsentrasjon av butikker med merker som Ralp Lauren, Lacoste, Abercrombie & Fitch osv?

 

Har kun lørdagen på meg grunnet at jeg drar ned fredagkveld og hjem lørdagskvelden! Så jeg er ute etter å rekke innom flest mulig butikker med merker klær jeg liker. Noen som vet om noe store senter f.eks ? Jo nærmere Abercrombie butikken, jo bedre. For ditt bare MÅ jeg.

Endret av hopeless22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at jeg har en slektning i London som kan dra og handle for meg, om jeg har størrelsene. Det jeg lurer på er; vet noen av dere med sikkerhet at Abercrombie & fitch sine piquer f.eks kan sammenlignes med størrelsene til f.eks. Ralph Lauren? Slik at jeg bare kan stikke i en butikk i norge og teste Ralph Lauren for å finne størrelser? Tenker jo også på passform / lengde.

Lenke til kommentar

PRL finner du blant annet på Harrods, Selfridges og også på House of Fraser.

Dessuten har Ralph Lauren en egen butikk i Bond Street, men merk deg at dette er helt i enden, og det er et lite stykke å gå fra Oxford Street.

Lacoste finner du vel også på stedene nevnt over, men de har en liten butikk som ligger i Regent Street, hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Prisene er ikke så utrolig lave, er rundt £60 for en piqué fra PRL, chinos fra samme merke fant jeg til £75.

Rugby-skjortene til PRL kostet fra £75, så du kan ta av to, kanskje tre hundrelapper av norsk pris, men ikke noe særlig mer enn det.

Lenke til kommentar
Chinos fra PRL ligger vel på 1199,- i Norge? Så man sparer en god del på å handle det i England da.

Ellers så skjønner jeg ikke alt snakket rundt A&F.

 

Litt av greia med A&F er vel at det ikke kan kjøpes i Norge (?), og at det er en del kule klær fra A&F, syns jeg. Vet ikke helt hvordan det er i "moteverden" jeg, men det regnes kanskje ikke for å være på "samme linje" som PRL og Lacoste f.eks? :)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvordan det er i "moteverden" jeg, men det regnes kanskje ikke for å være på "samme linje" som PRL og Lacoste f.eks? :)

 

Overhode ikke, regnes som Usa`s J&J

Vel, jeg ville ikke kalt Abercrombie det samme som J&J, men buksene har helt klart likhetstrekk, altså ,stygge.

Nå er A&F mye bedre (etter min mening) når det kommer til tshirts og gensere, i og med at det er et eget merke og ikke bare en kjede. *

 

*Nå vet ikke jeg om Jack & Jones er et merke i seg selv, men det tror jeg egentlig ikke, shoot me if i'm wrong.

Lenke til kommentar

Vel, det største aberet mot J&J er jo at alle tards går med det, og at stoffet er av lav kvalitet/kjennes billig ut (av de klærne det går an å gå med). Med Oxford sydd stoff etc, føler jeg jo at Abercrombie har litt bedre kvalitet på klærne, i tillegg til at det ikke er alle som går med det. Men hva vet vel jeg - etter det du sa om at A&F var amerikas J&J er jeg ikke så hypp på A&F klær lengre.

 

Etter min mening var forresten piqueen fet, og etter det som var oppgidd om varen virket det som en som ville sitte bra. Tror ikke jeg vil bli sett i den nederste skjorta (okai da- kanskje, men fargen minner meg litt om barneavdelinga på cubus) - mens den Abercrombie skjorta var fetere, med både forskjeller på mønster, stoff, farge og form.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...