Kenneth Solfjeld Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Kom over denne forlatte rønna. Dro på med blacks og fill light i acr. Her er en versjon som er noe desaturated. Her er en som er enda mere desaturated. Endret 11. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Det var en fin rønne, bra komposisjon, men jeg synes kanskje du har "dratt" fargene litt for langt...men det var kanskje idéen... RandiA Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Takker for kommentaren. Det var meningen å overdrive her ja. Endret 11. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Har lagt til noen desaturerte versjoner. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Har lagt til noen desaturerte versjoner. ..gjør seg enda bedre litt avdempet ja..men det er sikkert en smak-sak RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Finfin vegg du har funnet deg. Jeg liker best mellomutgaven. Det eneste jeg kan tenke meg gjort anderledes hadde vært å kutte ut gresset i bunn, slik at det hadde bare blitt vegg. Tom Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Likte V1 best,kan godt ha såpass til farger. Ellers tror jeg som Tom:et kutt i bunnen kan godt brukes,tror det ville fremheve det fine spillet i treverket,og det ville bli reinere. Synes du bør få denne og,:godt sett! Endret 13. april 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå