Snorre123 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har akkurat bestilt dette kortet på komplett.no. Går utifra at de fleste korta som kunne soft-moddes til 9700/9800 er ute av markedet, men hva kan jeg 'forandre' dette kortet til maximalt...? Takker for svar.[/url] Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Noen som har dette kortet / vet om kortet har det som skal til? På bilde på Sapphire sin hjemmeside vises et bilde av skjermkortet, hvor rambrikkene er i L-form... Lenke til kommentar
joac Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har akkurat bestilt dette kortet på komplett.no. Går utifra at de fleste korta som kunne soft-moddes til 9700/9800 er ute av markedet, men hva kan jeg 'forandre' dette kortet til maximalt...? Takker for svar.[/url] du kan sannsynligvis modde dette til et 9500 pro, ved å enable alle 8 pipelinene.. Dette innebærer at du gjør den samme softmoddingen som blir gjort på de gamle kortene som kunne moddes til 9700. Forutsetningen er at alle pipelinene virker bra. På enkelte kort går heller ikke denne oppgraderingen ettersom noen pipelines er defekte, og man opplever støy på enkelte teksturer når pipelinene er enablet. (checker board) Imidlertid hadde jeg heller vurdert å avbestille komplett.no kortet og heller kjøpt et kort fra PSDATA da de fremdeles (ifølge massevis av tråder) har kort som kan moddes til 9700. Også her gjelder at pipelinene må være iorden for at dette skal være vellykket, noe som er umulig å si på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå