mariaK Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Jada, tar gjerne i mot tips til tittel. Bildet ble tatt i dag mens min samboer svingte litt på fiskestanga, og jeg heller spaserer rundt og tar bilder. Her la jeg meg ned på brygga for å få rette vinkel på kjettingfestet. Bildet er ikke etterbehandla, da jeg ikke har RAW-converter på den data`n jeg har tilgjengelig for øyeblikket. Hva tycks? (edit: kanskje greit å få med bildet ) Endret 10. april 2009 av mariaK Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Komposisjonsmessig er jeg litt usikker.. Men som blikkfang generelt syns jeg bildet fungerer fint. Liker fokuspunktet og motivet Hva med å speilvende det? Tror kanskje det hadde blitt mer naturlig med tanke på hva som er "den rette" måten å se dette på.. Ha hørt en eller annen plass at det naturlige er å "lese" bilder fra venstre mot høyre.. Vet ikke sikkert altså. Alt i alt liker jeg iallefall dette:) Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Prøver med en speilvendt verson Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Forstyrrende bakgrunn. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Det har potensiale med etterbehandling. Jeg ville ha croppet det slik at kjettingen kom mer i fokus. Bakgrunnen er for fremtredende og for lite uklar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Hva med å speilvende det? Tror kanskje det hadde blitt mer naturlig med tanke på hva som er "den rette" måten å se dette på.. Ha hørt en eller annen plass at det naturlige er å "lese" bilder fra venstre mot høyre.. Det kan vel stemme. Før i tida på teater og operaer osv. pleide man å la helten komme inn på venstre sida, og forsvinne ut høyre når han skulle ut, og omvendt for skurken, for å "stryke publiken med hårene". Alt vi lærer på musikklinja! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Ikke så dumt dette. Jeg er ikke sikker på om den speilvendte versjonen ble så mye bedre, jeg kunne egentlig tenkt meg mer kjettiing og mindre luft foran "øyet". Tom Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 13. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Ikke så dumt dette. Jeg er ikke sikker på om den speilvendte versjonen ble så mye bedre, jeg kunne egentlig tenkt meg mer kjettiing og mindre luft foran "øyet". Tom Enig med deg egentlig. Festet til kjettingen kom litt for langt ut i venstre side. Jeg må skaffe meg en slik vinkelsøker tenker jeg, hehe! Her låg jeg på bakken for å knipse, og når man har briller som er i veien, funker ikke alt alltid. Men jeg får ta megen tur tilbake og gjøre et nytt forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå