Gå til innhold

BK - Lenkelus?

mariaK

Anbefalte innlegg

Jada, tar gjerne i mot tips til tittel.

Bildet ble tatt i dag mens min samboer svingte litt på fiskestanga, og jeg heller spaserer rundt og tar bilder. Her la jeg meg ned på brygga for å få rette vinkel på kjettingfestet.

Bildet er ikke etterbehandla, da jeg ikke har RAW-converter på den data`n jeg har tilgjengelig for øyeblikket.

Hva tycks?

(edit: kanskje greit å få med bildet :D )

post-187291-1239405455_thumb.jpg

Endret av mariaK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komposisjonsmessig er jeg litt usikker..

Men som blikkfang generelt syns jeg bildet fungerer fint.

Liker fokuspunktet og motivet :thumbup:

Hva med å speilvende det? Tror kanskje det hadde blitt mer naturlig med tanke på hva som er "den rette" måten å se dette på.. Ha hørt en eller annen plass at det naturlige er å "lese" bilder fra venstre mot høyre..

Vet ikke sikkert altså. Alt i alt liker jeg iallefall dette:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Hva med å speilvende det? Tror kanskje det hadde blitt mer naturlig med tanke på hva som er "den rette" måten å se dette på.. Ha hørt en eller annen plass at det naturlige er å "lese" bilder fra venstre mot høyre..

Det kan vel stemme. Før i tida på teater og operaer osv. pleide man å la helten komme inn på venstre sida, og forsvinne ut høyre når han skulle ut, og omvendt for skurken, for å "stryke publiken med hårene". Alt vi lærer på musikklinja!

Lenke til kommentar
Ikke så dumt dette. Jeg er ikke sikker på om den speilvendte versjonen ble så mye bedre, jeg kunne egentlig tenkt meg mer kjettiing og mindre luft foran "øyet".

Tom

Enig med deg egentlig. Festet til kjettingen kom litt for langt ut i venstre side. Jeg må skaffe meg en slik vinkelsøker tenker jeg, hehe! Her låg jeg på bakken for å knipse, og når man har briller som er i veien, funker ikke alt alltid. Men jeg får ta megen tur tilbake og gjøre et nytt forsøk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...