Husbyggeren Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg leter etter en serie som ble vist på NRK rundt 1985-95. Det jeg husker fra serien er at det var en foreldreløs gutt som heter Remi/Remy som var på jakt etter faren, dette er en fransk serie tror jeg å huske. Håper noen kan mimre noe slik.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Den serien husker jeg ja.. Det var en utrolig rørende serie. Husker da hun jenta døde av gruvegassen da de ble innesperret.. Lenke til kommentar
Husbyggeren Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Det har du helt rett i ... det var en meget rørende serie Det var vel i et kullgruve samfun ja. Håper bare noen kan huske navnet på den. Lenke til kommentar
Husbyggeren Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Frendeløs eller noe slik ? Lenke til kommentar
Husbyggeren Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Fant ut dette Engelsk: Nobody's Boy Fransk: Sans famille Noen som aner om det er mulig å laste ned denne filmen/serien? ikke den som er ANim Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Det får du deserre ikke svar på her, da vi verner om opphavsrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå