Alekz88 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jepp, dessverre! Ja, blir alltid litt penere når man får redusert profilen litt Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jepp, dessverre!Ja, blir alltid litt penere når man får redusert profilen litt Ja, men altså, det så jo forsåvidt bra ut uansett profil, men det var bare at det var litt for stort for skjermen. Med 45 så subba det i dumper/etc. med mye last/folk, men bare bytta til 40 så var problemet løst. Enkelt Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Må strekk til for å få det på her dessverre! Ikke plass til 255-35 rundt hele Desverre? Når ble strekk negativt? Når det kommer til strekk og poke, er slagordet mitt: "More is more!" (Med visse modifikasjoner) Endret 8. august 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Me like Hva koster en sånn pakke tro? Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hehe, ok da, litt strekk er kos, men kunne ikke hatt slikt som du har på det bilder der! Blir for mye for min del Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Kjøper meg ny bil neste uke og der følger disse med når det gjelder sommerdekk: Noen som vet hva de hesselige chrome felgene heter ? De er 17", Alessio felgene er 15" Endret 2. september 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Me like Hva koster en sånn pakke tro? En sånn pakke koster like mye som 86" hos Sharif! ;P Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har disse på en Primera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå