Mr_A Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei Har akurat kjøpt meg mitt første videokamera (Sony HDR-SR12E) https://prisguiden.no/product.php?product...9&cat_id=34 Blir pappa i juli så blir nok mye filming da Trenger derfor et redigeringsprogram. Hva bør jeg gå for? Trenger nok ikke altfor avangserte program, men et som er greit og bruke og gir godt resultat Regner med at mange har erfaringer her så håper på svar Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg, som mange, bruker Adobe Premiere... Det koster litt, men er ett bra program... Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Går ut fra at det er Adobe Premiere Elements du anbefaler og ikke Premiere Pro, siden trådstarter er nybegynner. Og det er i så fall et bra forslag, ved siden av Magix Movie Edit Pro og flere til som koster godt under tusenlappen. Lenke til kommentar
Mr_A Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 takk for svar har sett litt på noen tester og Sony sitt program får jo veldig bra på de noen som har erfaring med det Sony Vegas Movie Studio Platinum 9 er det for avangsert for en nybegyner? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg anbefaler Sony. Vet ikke hvor brukervennlig det fremstår for en nybegynner, men du må jo begynne et sted? Hold deg i hvert fall langt unna Pinnacle! Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg bruker stort sett EditStudio 6 fra Mediachance - http://www.mediachance.com/video/index.html. Det kan bl.a. mikse et ubegrenset antall lyd- og videospor. I motsetning til mange andre billige redigeringsprogrammer kan det ikke brenne og redigere DVD-er, men samme firma leverer også det velkjente programmet DVDlab som brukes til slikt. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 jeg har brukt sony vegas i noen år nå, og er veldig fornøyd med det. enkelt og greit å lære seg for nybegynnere(jeg hadde vertfall ikke problem med det ) det ligger og mange gode tutorials til vegas ute på youtube etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå