Sitronsaft Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fant , og flere andre videoer fra samme fengsel. Det er et fengsel i Fillipinene hvor de innsatte får til de utroligste dansene sammen, og flinke er de også! Bare synes denne videoen var så koselig, så tenkte jeg skulle poste en tråd om det så folk kanskje kan dele litt meninger om dette. Nesten så jeg får lyst til å være i fengsel en periode bare for å ta del i dette... Se filmen hos Youtube Dette er en annen film enn i hotlinken i første setning. 'Utrolig at sånt som dette foregår, og at de får meg så mange' tenkte jeg, men det må jo være utrolig kjedelig for dem ellers og dette må jo være kjempegøy! Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Dette er nok en flott måte å få fangene til å gjøre noe og ikke bli gale og sånt. Personlig er jeg tilhenger av at de innsatte jobber i fengselet. Det er feks mange fengsel som har håndverksbedrifter og der er også en del som har vaskerier og vasker klærne til bedrifter i området Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå