Farmand Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg lurer på om noen kan forkare hvordan man kopierer materiale fra en cd/dvd og får lagt den inn som en fil på pcen/harddisk? setter pris på svar:) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Forstår ikke helt hva du mener jeg? Skal du bare ta innholdet på en CD over på din hard-disk? Eller er det noe annet speielt du mener? Kopiere CD'n gjør du jo bare slik: Legg den i CD-rommet på datamaskinen din, åpne Utforsker, og der finner du CD'n, så merker du den, høyreklikker og velger Kopier/Copy, så går du på din harddisk, eventuelt til en bestemt mappe du vil ha den, høyreklikker og velger Kopier/Paste...vet ikke om det var bare den oppgaven du mente jeg? Hvis det bare var deler av CD'n du skal kopier, åpner du den i Uyforsker og merker de filenen du vil ha kopiert, og limer de inn på din hardisk, der du vil ha de. RandiA Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hvis det er musikk cd du skal kopiere kan du bruke rip funksjonen i media player, da kopier ikke funker der.. DVD filmer kan du bruke f.eks DVDShrink Data cd og dvd kan du bruke metoden til RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå