Spill&Dill Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 registrere seg her for tilgang til demo key (770mb) http://www.thq-games.com/uk/redfaction Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Takk dude, nå får jeg se om spillet blir verdt ei krone da. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 håper det kommer en bedre demo senere. gjerne en hvor ikke halve består av å sitte bakpå en lastebil og skyte forfølgende biler. men likte spillet og det blir nok kjøp Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg ble veldig overrasket over spillet. Hadde det skikkelig moro. Skal nok skaffe meg dette etterhvert. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Takker, gleder meg til å teste det! /me laster ned Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Selv ble jeg bare skuffet. Husket Red Faction 1 og 2 hvor fysikken var et godt tillegg til gameplayet. Denne gangen følte jeg fysikken var det som bar spillet, uten noe særlig mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå