Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

PC'n min begynner og bli treg så jeg lurte på og kjøpe ny. Men så har jo macene blitt så fine og populære at jeg lurte på og konvertere, men da lurte jeg på om disse egner seg og klarer og dra de mest krevende spillene? Hva med Cyriz med fullt på alle graphic options for eksempel?

Så så jeg på macbook men trenger egentlig ikke en ha-med-meg-data så jeg lurte på og kjøpe iMacen istedet det er vel bedre og billigere uansett? Jeg vet at de er så heftig overprisa i forhold til mye kraftigere windows pc'er som også kan skaffes mye mye billigere men designet lokker meg :)

Så spørsmålet er vell om jeg får hva jeg betaler for ved kjøp av mac? Klarer den og dra alle spill, lagger den eller får pms anfall hvis du har spill og itunes og msn og safari og kabal oppe samtidig? En annen ting, iMacen er vell en stasjonær data? I så fall fordi jeg har ikke lyst til og kjøpe ny bærebar hvert år fordi jeg ikke får bytta ut komponentene som i en stasjonær. Så lurte på om det går an og bytte f.eks skjermkort hvis det trengs i iMacen?

Eller ville en kraftig XP vært bedre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste du kan oppgradere i en iMac er HDD (ved innsending til Apple) og RAM. Du må nok i Bootcamp for å game skytespill, da de fleste spill ikke funker på Mac. WoW funker forsåvidt på Mac.

Jeg anbefaler ikke at du kjøper det dersom du skal game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...