Alid Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er det noen som vet om (ferie)steder i Hellas der man ikke må kaste toalettpapir i egen bøtte ved siden av toalettet? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Okeywut Endret 10. april 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er avhengig av etablisement og ikke feriemål. Har holdt meg unna hoteller med fulle ungdommer som skyller alt mulig rart ned i toalettet så jeg har aldri sett noe slikt i Hellas. Lenke til kommentar
Alid Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hm....... Trodde det var mer regelen enn unntaket at man ikke kan kaste papir i toalettet i Hellas? På det hotellet vi bodde var det i alle fall ikke fulle ungdommer som var årsaken. Lenke til kommentar
Tot_Neo Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Har aldri brydd meg, og det har ennå ikke blitt ett problem. Og hvis du er redd for at det skal bli ett problem, så er det bare å skylle flere ganger under toalett besøket. Da løser allt seg... Har vært på flere øyer, men det har aldri skjedd noe som helst med tanke på toalettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå