eskerino Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hei! Hvordan sperrer jeg all internettilgang for ett program? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du trenger et annet program, feks NetLimiter. Lenke til kommentar
eskerino Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Takk, du har iallefall satt meg på rigtig spor Noen som har forslag til ett gratis program som gjør det jeg er ute etter? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg tror da Windows har en mulighet for dette... Endret 11. april 2009 av LostOblivion Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kan du ikke laste ned f.eks Online Armor eller Comodo Firewall og blokke internett-forbindelsen med det programmet derfra? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Comodo som nevnt over, eller gratisversjonen av Zonealarm. http://www.zonealarm.com/security/en-us/zo...ee-firewall.htm Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vel, den forbedrede windowsbrannmuren i Vista gjør dette veldig enkelt og greit uten at det tar ekstra ressurser. Start/kjør, evt Start/søkefelt wf.msc. Legg til ny regel, og følg instruksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå