Gå til innhold

Kristendommen blir svakere og svakere, men blir Norge mer rasjonelt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IHS, betyr det at Jesus har mer autoritet at hvis han hadde sagt at jeg var jente så ville du tro på det. selv om jeg viste frem en mannlig penis?

Hvordan klarer du å misforstå det?

men greit, siden du klart ikke forstår det og prøver å legge skylden på meg så skal jeg si det på en annen måte.

Se for deg at Jesus sa at det ikke fantes stein her i verden, også ville jeg vist deg en stein, faktisk en hel hau med steiner, ville du da fortsatt trodd på jesus fordi han har mer "autoritet" enn meg?

Lenke til kommentar
Se for deg at Jesus sa at det ikke fantes stein her i verden, også ville jeg vist deg en stein, faktisk en hel hau med steiner, ville du da fortsatt trodd på jesus fordi han har mer "autoritet" enn meg?

Helt utenkelig at Jesus Kristus kunne si noe slikt, Perrern

Sov godt!

Artig måte å inrømme nederlag på, men alle monner drar.

Du drømmer.

Tvert imot, jeg er lys våken ;)

Det tror alle til de virkelig våkner, Jalla

Lenke til kommentar

Var det det jeg spørte om? nei,, tror ikke det, la oss late litt som nå, også prøver vi igjen. la oss late som at det er sånn som det står i spørsmålet mitt, hvem ville du trodd på?

Lenke til kommentar

Sov godt!

Du drømmer.

Det gjelder for alle, også deg, fint ikke sant ;)

Gjaldt.

Var det det jeg spørte om? nei,, tror ikke det, la oss late litt som nå, også prøver vi igjen. la oss late som at det er sånn som det står i spørsmålet mitt, hvem ville du trodd på?

Du kan jo late som om månen er en gul ost, Perrern

Lenke til kommentar
Du kan late som det finnes en gud IHS

Touche

Han GJØR jo det alt jo.... :grin:

Enten svarer han med et spørsmål eller så svarer han med et bibel sitat. Snakk om å være hjernevoldtatt av det kristen tankefengslet :no:

beyon repair?

666 inlegg...evil! \m/

nei, altså, det er jo religionsfrihet i Norge, så han får lov til å tro hva han vil, men han har ikke lov å prekke religionen hans på oss.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Du kan late som det finnes en gud IHS

Touche

Han GJØR jo det alt jo.... :grin:

Enten svarer han med et spørsmål eller så svarer han med et bibel sitat. Snakk om å være hjernevoldtatt av det kristen tankefengslet :no:

beyon repair?

Totally FUBAR yes..... F**ked Up Beyon Any Reconition.... :grin:

Lenke til kommentar

Sov godt!

Du drømmer.

Det gjelder for alle, også deg, fint ikke sant ;)

Gjaldt.

Fiffig påstand.

Bevis takk.

Det holder ikke med gamle jernaldermyter er jeg redd, dette av åpenbare årsaker ;)

Lenke til kommentar

Hva om jeg sier at det er skadelig å drikke bensin, og Jesus sier at det er helt ufarlig? Vil du tro på Jesus og hans "autoritet", eller vil du tro på meg?

Lenke til kommentar

Hva om jeg sier at det er skadelig å drikke bensin, og Jesus sier at det er helt ufarlig? Vil du tro på Jesus og hans "autoritet", eller vil du tro på meg?

Helt utenkelig at Jesus Kristus kunne si noe slikt, alfred97

Problemet er at IHS ikke kan svare på det, fordi at han sier jo bare at det ikke går ann å late som, selv om han gjør det selv.

Ingen har sagt "at det ikke går ann å late som"

Problemet er at IHS ikke kan svare på det, fordi at han sier jo bare at det ikke går ann å late som, selv om han gjør det selv.

Hvem snakker om å late som? :)

Perrern :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...