IHS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Nei, spørsmålet mitt gjaldt Jesus sin autoritet. Lest spørsmålet mitt på nytt du, nøye. Så du mener deg helt misforstått da ? Kan det være din egen skyld ? Endret 15. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 IHS, betyr det at Jesus har mer autoritet at hvis han hadde sagt at jeg var jente så ville du tro på det. selv om jeg viste frem en mannlig penis? Hvordan klarer du å misforstå det? men greit, siden du klart ikke forstår det og prøver å legge skylden på meg så skal jeg si det på en annen måte. Se for deg at Jesus sa at det ikke fantes stein her i verden, også ville jeg vist deg en stein, faktisk en hel hau med steiner, ville du da fortsatt trodd på jesus fordi han har mer "autoritet" enn meg? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sov godt! Artig måte å inrømme nederlag på, men alle monner drar. Du drømmer. Tvert imot, jeg er lys våken Lenke til kommentar
IHS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Se for deg at Jesus sa at det ikke fantes stein her i verden, også ville jeg vist deg en stein, faktisk en hel hau med steiner, ville du da fortsatt trodd på jesus fordi han har mer "autoritet" enn meg? Helt utenkelig at Jesus Kristus kunne si noe slikt, Perrern Sov godt! Artig måte å inrømme nederlag på, men alle monner drar. Du drømmer. Tvert imot, jeg er lys våken Det tror alle til de virkelig våkner, Jalla Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sov godt! Artig måte å inrømme nederlag på, men alle monner drar. Du drømmer. Tvert imot, jeg er lys våken Det tror alle til de virkelig våkner, Jalla Det gjelder for alle, også deg, fint ikke sant Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Se for deg at Jesus sa at det ikke fantes stein her i verden, også ville jeg vist deg en stein, faktisk en hel hau med steiner, ville du da fortsatt trodd på jesus fordi han har mer "autoritet" enn meg? Helt utenkelig at Jesus Kristus kunne si noe slikt, Perrern Var det det jeg spørte om? nei,, tror ikke det, la oss late litt som nå, også prøver vi igjen. la oss late som at det er sånn som det står i spørsmålet mitt, hvem ville du trodd på? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Sov godt! Artig måte å inrømme nederlag på, men alle monner drar. Du drømmer. Tvert imot, jeg er lys våken Det tror alle til de virkelig våkner, Jalla Det gjelder for alle, også deg, fint ikke sant Gjaldt. Se for deg at Jesus sa at det ikke fantes stein her i verden, også ville jeg vist deg en stein, faktisk en hel hau med steiner, ville du da fortsatt trodd på jesus fordi han har mer "autoritet" enn meg? Helt utenkelig at Jesus Kristus kunne si noe slikt, Perrern Var det det jeg spørte om? nei,, tror ikke det, la oss late litt som nå, også prøver vi igjen. la oss late som at det er sånn som det står i spørsmålet mitt, hvem ville du trodd på? Du kan jo late som om månen er en gul ost, Perrern Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du kan late som det finnes en gud IHS Touche Lenke til kommentar
RWS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du kan late som det finnes en gud IHS Touche Han GJØR jo det alt jo.... Enten svarer han med et spørsmål eller så svarer han med et bibel sitat. Snakk om å være hjernevoldtatt av det kristen tankefengslet Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Du kan late som det finnes en gud IHS Touche Han GJØR jo det alt jo.... Enten svarer han med et spørsmål eller så svarer han med et bibel sitat. Snakk om å være hjernevoldtatt av det kristen tankefengslet beyon repair? 666 inlegg...evil! \m/ nei, altså, det er jo religionsfrihet i Norge, så han får lov til å tro hva han vil, men han har ikke lov å prekke religionen hans på oss. Endret 15. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
RWS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Du kan late som det finnes en gud IHS Touche Han GJØR jo det alt jo.... Enten svarer han med et spørsmål eller så svarer han med et bibel sitat. Snakk om å være hjernevoldtatt av det kristen tankefengslet beyon repair? Totally FUBAR yes..... F**ked Up Beyon Any Reconition.... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Wait what? for å sitere Silenoz fra dimmu her Hjernen er til for at du skal bruken, ikke at noen skal bruke den for deg Lenke til kommentar
IHS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hvem bruker din ? Endret 15. april 2009 av IHS Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Sov godt! Artig måte å inrømme nederlag på, men alle monner drar. Du drømmer. Tvert imot, jeg er lys våken Det tror alle til de virkelig våkner, Jalla Det gjelder for alle, også deg, fint ikke sant Gjaldt. Fiffig påstand. Bevis takk. Det holder ikke med gamle jernaldermyter er jeg redd, dette av åpenbare årsaker Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hvem bruker din ? Jeg Hvem bruker din? jo gud. Altså bruker du den ikke selv. Endret 16. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
alfred97 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Se for deg at Jesus sa at det ikke fantes stein her i verden, også ville jeg vist deg en stein, faktisk en hel hau med steiner, ville du da fortsatt trodd på jesus fordi han har mer "autoritet" enn meg? Helt utenkelig at Jesus Kristus kunne si noe slikt, Perrern Hva om jeg sier at det er skadelig å drikke bensin, og Jesus sier at det er helt ufarlig? Vil du tro på Jesus og hans "autoritet", eller vil du tro på meg? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Problemet er at IHS ikke kan svare på det, fordi at han sier jo bare at det ikke går ann å late som, selv om han gjør det selv. Lenke til kommentar
alfred97 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Problemet er at IHS ikke kan svare på det, fordi at han sier jo bare at det ikke går ann å late som, selv om han gjør det selv. Hvem snakker om å late som? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Se for deg at Jesus sa at det ikke fantes stein her i verden, også ville jeg vist deg en stein, faktisk en hel hau med steiner, ville du da fortsatt trodd på jesus fordi han har mer "autoritet" enn meg? Helt utenkelig at Jesus Kristus kunne si noe slikt, Perrern Hva om jeg sier at det er skadelig å drikke bensin, og Jesus sier at det er helt ufarlig? Vil du tro på Jesus og hans "autoritet", eller vil du tro på meg? Helt utenkelig at Jesus Kristus kunne si noe slikt, alfred97 Problemet er at IHS ikke kan svare på det, fordi at han sier jo bare at det ikke går ann å late som, selv om han gjør det selv. Ingen har sagt "at det ikke går ann å late som" Problemet er at IHS ikke kan svare på det, fordi at han sier jo bare at det ikke går ann å late som, selv om han gjør det selv. Hvem snakker om å late som? Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå