Gå til innhold

Kristendommen blir svakere og svakere, men blir Norge mer rasjonelt?

Anbefalte innlegg

Ikke når det gjelder en sånn påstand IHS. Den påstanden, den er ikke avhengig av en sammenheng en gang.

Nå, kan du svare på spørsmålet mitt istede for å gå rundt grøten? nei jeg tenker ikke på kjønnsoperasjon, jeg bare spør hva du mener, i og med at jesus ord teller mer enn alle andre sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo trist at kristendommen går tilbake i Norge, men i resten av verden stormer jo evangeliet frem - aldri før har det vært en slik evangelisk kristen vekkelse og det bare øker og øker. Fantastisk!

Hvorfor er det trist? Vi har jo aldri hatt det bedre i Norge!

Lenke til kommentar
IHS, det at alle tror på noe gjør det ikke til fakta, se for eksempel på myter, veldig mange myter som hadde mange følgere ble jo testet og feilet på mythbusters. Så selv om mange trodde på det så var det ikke fakta.

Veldig mange barn tror på julenissen, jeg tror også på julenissen, så siden så mange tror på det så er det fakta?

Dette er julenissen, Perrern !

Og da er det ikke lengere bare en historie barn tror på, ikke sant.

Santa_Claus.jpg

wtf?!

Hva er det du prøver å si?

Du mente julenissen overhode ikke fantes.

Lenke til kommentar

Så si det da IHS, når jeg sier julenissen, så mener jeg faktisk den julenissen som jobber bedre en gud, jeg mener, han er jo ute og deler ut pakker over hele verden på 1 dag. Jeg prater ikke om fattern som klær seg ut som nisse. nå kan du svare på det andre spørsmålet mitt?

Greit, så sniker du deg rundt julenissen, men hva med alle mytene da? de som alle trodde på, også ble de testa også viste det seg at det var feil?

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Vi har jo aldri hatt det bedre i Norge!

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si om den der. Opp med øya!

Hva er det som er galt i Norge? Du er i et hedensk land, og da synes jeg du burde respektere det. Så om du vil tro på døde jøder og klage over alle som ikke gjør det så burde du kanskje reise til Israel?

Lenke til kommentar
Vi har jo aldri hatt det bedre i Norge!

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si om den der. Opp med øya!

Hva er det som er galt i Norge? Du er i et hedensk land, og da synes jeg du burde respektere det. Så om du vil tro på døde jøder og klage over alle som ikke gjør det så burde du kanskje reise til Israel?

Israel har bare rundt 50% troende. Hvis han skal reise til land med masse religion anbefaler jeg Egypt, Bangladesh, Sri Lanka, Indonesia og Kongo.

Lenke til kommentar
Så si det da IHS, når jeg sier julenissen, så mener jeg faktisk den julenissen som jobber bedre en gud, jeg mener, han er jo ute og deler ut pakker over hele verden på 1 dag. Jeg prater ikke om fattern som klær seg ut som nisse. nå kan du svare på det andre spørsmålet mitt?

Greit, så sniker du deg rundt julenissen, men hva med alle mytene da? de som alle trodde på, også ble de testa også viste det seg at det var feil?

Det er flere julenisser som gjør jobben til julenissen, derfor blir jobben unnagjort så fort. Det er ikke bare en julenisse, Perrern.

Skjønner du ikke svarene du får på spørsmålene dine ?

Endret av IHS
Lenke til kommentar

99% av de som lever i norge har det bedre enn 99.999999999999999999 av resten av verden, selv relativt fatige i norge har det så bra at bare veldig rike mennesker i andre land har det bedre.

Du må være godt over middelklasse i usa for å nærme seg konfort og luksus selv fatige har i norge.(og fatige her er folk som lever på minimum tygd eller sosial hjelp) ikke uteliggere og slikt da den gruppen er for liten til å kunne regnes med i slike saker.

Jeg lever selv på minste trygd og kan spise meg mett i hver dag, med biff en gang i uka, jeg bor i min egen leilighet, har en pc, HD tv, 800 dvd'r og har til og med penger tilovers til div hobbier, slik ville ikke vært mulig i usa.

Det er en grunn til at norge på på HDI toppen i flere år sammenhengende.

Lenke til kommentar

Det er flere julenisser som gjør jobben til julenissen, derfor blir jobben unnagjort så fort. Det er ikke bare en julenisse, Perrern.

Nei, jeg lurte på hvorfor du plutselig startet å prate om en kjønnsoperasjon på det ene spørsmålet mitt, Som du fortsatt ikke har svart på!

Lenke til kommentar
99% av de som lever i norge har det bedre enn 99.999999999999999999 av resten av verden, selv relativt fatige i norge har det så bra at bare veldig rike mennesker i andre land har det bedre.

Du må være godt over middelklasse i usa for å nærme seg konfort og luksus selv fatige har i norge.(og fatige her er folk som lever på minimum tygd eller sosial hjelp) ikke uteliggere og slikt da den gruppen er for liten til å kunne regnes med i slike saker.

Jeg lever selv på minste trygd og kan spise meg mett i hver dag, med biff en gang i uka, jeg bor i min egen leilighet, har en pc, HD tv, 800 dvd'r og har til og med penger tilovers til div hobbier, slik ville ikke vært mulig i usa.

Det er en grunn til at norge på på HDI toppen i flere år sammenhengende.

Om lag 13 prosent av Norges befolkning bruker antidepressiva eller sovemedisin daglig.

Kilde > http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.1314781

mer enn 160.000 barn i Norge - minst én i hver skoleklasse - har alkoholiserte foreldre

Kilde > http://www.dagbladet.no/dinside/2005/05/20/432211.html

antall heroin misbrukere i Norge nesten dobblet seg. Tallet er nå oppe i nesten 15 000

Kilde > http://polygraf.blogspot.com/2005/08/stadi...misbrukere.html

OBS: Alle tall er fra 2005 !

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Jeg er en av de 13% som bruker sovemedisin, jeg har det helt fint, jeg er også en av de % av landets befolkning som har ADHD; jeg har det helt fint.

Grunnen til at jeg bruker sovemedisin er fordi at jeg ofte sliter med å sove fordi ADHD tabelettene mine ikke er helt ute av kroppen min.

Lenke til kommentar
Om lag 13 prosent av Norges befolkning bruker antidepressiva eller sovemedisin daglig.
Og om lag 87% av Norges befolkning bruker IKKE antidepressiva eller sovemedisin daglig. :thumbup:

Og hva er galt med sovemedisin? Hvis du har søvnproblemer så er du i samme kategori som depressive mennesker?

minst én i hver skoleklasse har alkoholiserte foreldre

Og det er ille (i forhold til resten av verden)? Kan vel umulig være det høyeste tallet i verden?

Lenke til kommentar

Nei, jeg lurte på hvorfor du plutselig startet å prate om en kjønnsoperasjon på det ene spørsmålet mitt, Som du fortsatt ikke har svart på!

Spørsmålet ditt gjaldt ditt kjønn, gjorde det ikke ?

Lenke til kommentar

Saken er den at folk tenker for lite over ting, de hxrer om healing, gud, spokelser, men de tenker aldri over det pa en filosofisk og realistisk mate.

Dette medforer at mesteparten egentlig driter i alt sammen.

Men du har ogsa andelen som tror direkte pa overnaturlige og spirituelle ting, og de er gjerne litt mer hjernevaska..

Det virker som menneskeheten har en veldig lang vei a ga f0r vi kommer unna alle disse troene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...