Gå til innhold

kommer ikke online på ps3

littlebig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyder på at du bruker det trådløse nettverket i huset ditt?

Kan være flere grunner til dette, jeg får den samme feilen innimellom men blir koblet opp igjen , hovedgrunnen er som regel stor belastning av nettverket (spesielt når jeg streamer video i hd og tar opp 95% av båndbredden) så det kan være lurt å sjekke at dette ikke er tilfelle.

En kjip Netverksruter kan også gjøre det problematisk, så det er verdt å sjekke.

Prøv å koble via kabel direkte til ruteren, hjelper dette så må du nok sjekke at nettet ikke er overbelastet og at alle innstillingene er riktige.

Lenke til kommentar
Tyder på at du bruker det trådløse nettverket i huset ditt?

Kan være flere grunner til dette, jeg får den samme feilen innimellom men blir koblet opp igjen , hovedgrunnen er som regel stor belastning av nettverket (spesielt når jeg streamer video i hd og tar opp 95% av båndbredden) så det kan være lurt å sjekke at dette ikke er tilfelle.

En kjip Netverksruter kan også gjøre det problematisk, så det er verdt å sjekke.

Prøv å koble via kabel direkte til ruteren, hjelper dette så må du nok sjekke at nettet ikke er overbelastet og at alle innstillingene er riktige.

så det hjelper at jeg ikke sitter å surfer på nettet med pc'n samtidig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...