Holmez Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Skal på bilferie i europa i sommer. Skal innom blandt annet, berlin, wien, roma, milano monacco, barcelona og paris. Er det noen som vet om plasser i nærheten av disse byene, eller ett lite stykke unna, som har baner hvor mang kan leie superbilder for å kjøre på baner? Ferari, aston martin, lamborgini osv... Vet det har noe slikt i england, hvor man betaler en sum, så får man kjøre 3 runder med 4-5 forskjellige biler. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 http://www.rent-racecar.de/gb/ Ikke så supre biler som ferrari, men masse spark i noen av de de har her Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 http://www.rent-racecar.de/gb/Ikke så supre biler som ferrari, men masse spark i noen av de de har her såg at noen av bilene lå på samme motor som jeg har i min egen bil Audi A4 2008 2.0 tdi. takk for linken Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er bare å søke på google, så finner du endel =) jeg søkte på nurburgring car rent. Finnes jo lots of baner imellom dine destinasjoner. Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Er bare å søke på google, så finner du endel =) jeg søkte på nurburgring car rent. Finnes jo lots of baner imellom dine destinasjoner. mener det var en vei som er laget for å teste fart på biler, husker noen hva denne heter (i tyskland). er vell ikke nurburgring? for det er vell en stadionbane? Det var enten autofil eller topgear som var der... Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Kanskje du tenker på "Automotive Testing Papenburg" ? Der er verdens raskeste gatebil kåret. Den er selvfølgelig Norsk... Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er bare å søke på google, så finner du endel =) jeg søkte på nurburgring car rent. Finnes jo lots of baner imellom dine destinasjoner. mener det var en vei som er laget for å teste fart på biler, husker noen hva denne heter (i tyskland). er vell ikke nurburgring? for det er vell en stadionbane? Det var enten autofil eller topgear som var der... Autobhan? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 onkelen min var for et par uker siden i frankrike for å kjøre på bane. kan kjørte en ferrari, noen porcher lamborghini, audi r8. tror det var dem. han kjørte 5 runder med alle bilene. husker desverre ikke hva det het for noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå