gorg Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 får ikke helt til å kjøre programet Sidewinder Game Voice Noe feil med programmet eller eventuelt hardware, men jeg får hørt stemmen og jeg kan høre på musikk og greier, Noen som vet hva d kan være? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 d står at lydsystemet ikke kan spille av lyder Lenke til kommentar
gorg Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 ingen som har opplevd dette? plz svar Lenke til kommentar
gorg Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 den står ikke oppført i enhetsbehandlig heller. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg er ikke helt sikker på hva du mener er feil. Beskriv feilen bedre..... Lenke til kommentar
gorg Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 når jeg har installert greia, og skal kjøre programmet til gamevoice(den teste programmet) står det at lydsystemet mitt ikke kan spille av lyder og da kan jeg ikke kjøre programmet. når jeg ikke kan kjøre programmet kan jeg jo ikke programmere knappene og diverse. Lenke til kommentar
Dread Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Avinnstallere Gamevoice programmet. sjekk / oppdater til siste versjon av driveren til lydkortet ditt. Innstallere programmet på nytt. Last ned og oppdatere til gamevoice 1.5 fra http://www.gamevoice.com (siden er nede for øyeblikket) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå